Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

fyfaen i helvete....Kanskje på tide at Norge lærer seg byggekunnskaper???

Første bildet er rett etter jordskjelv katastrofen i japan...Andre bildet er 6dager etter...Veien er bygget opp igjen...

978x_13197743.jpg

Det der er ikke 6 dager etter...

Sikkert et bilde fra da veien var nyasfaltert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan det fungerer med betaling av restskatt? Jeg har sendt inn endringer på selvangivelsen. Får jeg vite resultatet av det FØR betalingsfristen 30. mai, eller er det slik at jeg må betale beløpet som står i den utsendte selvangivelsen men får igjen pengene jeg har betalt for mye dersom selvangivelsen jeg sender i retur tilsier at det skulle ha vært mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det vel?det stod på dagbladet...DA MÅÅÅÅ det værra sant...

men iallefall..Om det er sant eller ikke gjenstår å se...men må innrømme at japan har større vilje til å vedlikeholde enn å reparere...

De er nok helt hinsides mye bedre enn å bygge veier i norge men det er vel de fleste i hele verden egentlig.

Jeg synes hvertfall det ser ut som de bildene der er tatt på forskjellige årstider...

Se trærne da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan det fungerer med betaling av restskatt? Jeg har sendt inn endringer på selvangivelsen. Får jeg vite resultatet av det FØR betalingsfristen 30. mai, eller er det slik at jeg må betale beløpet som står i den utsendte selvangivelsen men får igjen pengene jeg har betalt for mye dersom selvangivelsen jeg sender i retur tilsier at det skulle ha vært mindre?

Skal ikke de endringene regne seg ut automatisk og vises med en gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...