fish Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Flere enn meg med Telenor i Trondheims-distriktet som ikke har dekning på mobilen? Eller bare at det er helt borte? (Mistet dette igår morrest, og fortsatt ikke noe etter snart to døgn). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 44 igjen på skatten! Herlig blir en grom sommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 fyfaen i helvete....Kanskje på tide at Norge lærer seg byggekunnskaper??? Første bildet er rett etter jordskjelv katastrofen i japan...Andre bildet er 6dager etter...Veien er bygget opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 er jo i Japan wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Poenget var vel at ting skjer litt fortere enn her.... 8500 + renter på meg på skatten wohooO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 ting skjer jo ikke her i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 fyfaen i helvete....Kanskje på tide at Norge lærer seg byggekunnskaper???Første bildet er rett etter jordskjelv katastrofen i japan...Andre bildet er 6dager etter...Veien er bygget opp igjen... Det der er ikke 6 dager etter... Sikkert et bilde fra da veien var nyasfaltert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 er det vel?det stod på dagbladet...DA MÅÅÅÅ det værra sant... men iallefall..Om det er sant eller ikke gjenstår å se...men må innrømme at japan har større vilje til å vedlikeholde enn å reparere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Er det noen som vet hvordan det fungerer med betaling av restskatt? Jeg har sendt inn endringer på selvangivelsen. Får jeg vite resultatet av det FØR betalingsfristen 30. mai, eller er det slik at jeg må betale beløpet som står i den utsendte selvangivelsen men får igjen pengene jeg har betalt for mye dersom selvangivelsen jeg sender i retur tilsier at det skulle ha vært mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 er det vel?det stod på dagbladet...DA MÅÅÅÅ det værra sant...men iallefall..Om det er sant eller ikke gjenstår å se...men må innrømme at japan har større vilje til å vedlikeholde enn å reparere... De er nok helt hinsides mye bedre enn å bygge veier i norge men det er vel de fleste i hele verden egentlig. Jeg synes hvertfall det ser ut som de bildene der er tatt på forskjellige årstider... Se trærne da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Er det noen som vet hvordan det fungerer med betaling av restskatt? Jeg har sendt inn endringer på selvangivelsen. Får jeg vite resultatet av det FØR betalingsfristen 30. mai, eller er det slik at jeg må betale beløpet som står i den utsendte selvangivelsen men får igjen pengene jeg har betalt for mye dersom selvangivelsen jeg sender i retur tilsier at det skulle ha vært mindre? Skal ikke de endringene regne seg ut automatisk og vises med en gang da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg