noekult Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Så den er nok blandt de beste Ferrariene, men hadde du fått sove om natta? Selvsagt, jeg er en bilhore. Hun hadde vært verdt alle kronene! Har ikke "råd" til å ha E28en heller for tiden, med personlig økonomi hengene på en tynn snor... Men jeg angrer ikke på at det aller meste jeg har går med på å ta vare på den :) http://images.bimmers.no/files/ktxepi2rw7a1mnagck1z.jpg Du vinner! For en kul liten jævel. Noekult: En sånn jeg ender opp med når jeg skal kjøre drosje. Helt ny. Drosjeeier får registrert den 29. februar Gled deg, syns den var flott Har fått kjøre E60, 2010 A6 og nåværende E-klasse nå... Alle tre har vært veldig bra biler! Som vanlig, stemmer det de sier... E60en er mest sportslig, E-klassen mest komfortabel og Audien en transe som er midt på treet (bortsett fra interiør, der er den best).
haybimmsen Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Alltid drømt om å sitte å Chille ned igjen ogsåXD
SofaKingFresh Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 http://images.bimmers.no/files/ktxepi2rw7a1mnagck1z.jpg Du vinner! For en kul liten jævel. Superskjønne Gleder meg en del nå altså. Får bare håpe den ikke blir en umulig faen. Får trene den godt opp!
Fredrik 90 Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Skulle vaske den (hvorfor ikke, fikk testa den litt) Hehe Skal si han gjemte seg han med lua bak bilen der, er en en sånn illegal flykting uten arbeids og oppholdstillatelse som jobber der Hadde en i byen her som hadde en hel haug asylsøkere ansatt i vaskesjappa si, myndighetene ble ganske "sure" når de oppdaga det
wicky124 Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Dum kommentar fredrik90...ser da klart at han tørker bagasjen og da er det vel helt ok å bøy hodet sitt?bakken der han står er også lavere enn der bilen står (vasker bilen der ganske ofte selv)...
noekult Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Har vært ganske mange kontroller i Oslo når det gjelder illegale asylsøkere på bilvask og gatekjøkken. Tror andelen av illegale nå er ganske liten i forhold til, tja, for 5-10 år siden? Er noe kaldt der inne... Så jeg forstår godt de som trekker luene langt ned på øra og nakken! De her tar 80 kr. per utvendig vask (100 kr. per vask, men det 5. er gratis på klippekort). Så for en 1000-lapp har du ren bil ca. hele vinteren - ikke verst! Veldig kjekt å bo i Oslo sånn sett, mtp. intens konkurranse i bilvaskbransjen. Men jeg lar dem aldri vaske interiøret i mine biler. De slurver for mye der. Spesielt E28 med velour. Vil ikke at glassprayet de bruker på vinduene skal falle på det... Føler ganske synd på mange av de der også. Kan ikke vært godt for kroppen å være i fuktig, halvveis kald vaskehall 8-10 timer om dagen og bare drive fysisk arbeid uten ordentlig pause... En gang var Volvoen så skitten at de måtte ta standardvasken 3x for å få den ren... Da måtte jeg tipse ekstra, eller så hadde jeg ikke kunne sovet om natta
wicky124 Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 de gutta er råe... han albinoen på kveld/nattvakt der er dog litt...merkelig...
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Ikke faen om bilen min skal på slike vaskehaller. Ta vare på bilen og gjør det sjæl mener jeg.
Yngvejos Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Ikke faen om bilen min skal på slike vaskehaller. Ta vare på bilen og gjør det sjæl mener jeg. +1 Ser jo hva han holder i neven. Et pusseskinn.
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Ikke faen om bilen min skal på slike vaskehaller. Ta vare på bilen og gjør det sjæl mener jeg. +1 Ser jo hva han holder i neven. Et pusseskinn. +1 (Det var det første jeg la merke til). Great minds think alike
asv Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Eksos: Vet du hvor det bildet er fra? Kunne minne litt om Ørsta skisenter
noekult Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Selvsagt er ikke det stedet for entusiastbiler! Jeg har bare hatt biler med fucka lakk uansett, så det er ingen stress. Ikke mye vits i å leke perfeksjonist med E28en når den har hatt 24 år på veien uansett. Hadde jeg hatt noe dyrt og/eller helt strøkent hadde jeg selvsagt vasket selv for hånd! wicky124: Ja, han er weird..
haybimmsen Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Ikke faen om bilen min skal på slike vaskehaller. Ta vare på bilen og gjør det sjæl mener jeg. +1 Ser jo hva han holder i neven. Et pusseskinn. Hva bruker dere da gutta? jeg bruker mikrofiberklut:p
Yngvejos Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Ikke faen om bilen min skal på slike vaskehaller. Ta vare på bilen og gjør det sjæl mener jeg. +1 Ser jo hva han holder i neven. Et pusseskinn. Hva bruker dere da gutta? jeg bruker mikrofiberklut:p Mikrofiber vaffelhåndkle. Noekult, det trenger ikke å være for sent selv om lakken er gammel. Jeg greide å få originallakken på e30en tilnærmet ripefri etter å ha gitt den litt omsorg med roterende maskin.
Anbefalte innlegg