Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to uker siden ca var jeg på ikea, parkerte med parklys på og var der en time-halvannen. Fikk ikke start når jeg kom ut, måtte skubbes i gang som gikk greit siden jeg hadde en tjommi med. Samme dag ringer søstera mi og spør om ho kan låne bilen min når hu skal på et jobbintervju i dag. Jeg sier at det er en gammel bil, den gjør som den vil til tider, og for å være ærlig hadde ikke jeg stolt på den til noe så viktig som et jobbintervju. "Hæææ fortell kaaa neeei da kan du ikkje meina hæææææ korfor har du s¨ånn biil då haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?!?!?!!?". Sier at det har hendt en gang og to at den ikke har startet, senest i dag (altså for to uker siden). Skjedde ikke flere ganger, og for en halvtime siden var jeg og henta hu, kjørte meg tilbake igjen og ho stakk av med bilen. Ringte nå akkurat "vrææææl nå står jeg feilparkert utenfor heima og får ikkej start på bilen, ka skal eg gjeeeeeeeeeera??!??!?!?!".

I FUCKING TOLD YOU SO.

Sa ho fekk gå (egentlig gåavstand, derfor jeg synst det var MONGO å planlegge å skulle rekke det med bil, når man heller kan gå 10 minutt tidligere og være SIKKER på man kommer fram), og legge igjen en lappe med "motorstopp, ring meg om jeg står i veien". Ikke at det hjelper å ringe meg, jeg har jo ikke bil å komme meg bort der med!

Edit: er så godt i gang:

Er så FORPULT lei masing og klaging om at jeg kjører gamle drittbiler! Jeg gir vel en blanke faen i om jeg en gang i halvåret blir stående i vegkanten med motorstopp og må vente på naf! Inkludert i naf-medlemskapet er det, så sånn som jeg ser det koster det meg nada, og ikke bruker jeg bil i jobb. Driver jo bare dank, kan liksågodt drive dank langs e16 som hjemme framfor tv'en! Mor mi blei heilt fra seg da jeg kom hjem til de med bilen på flak, ÅÅÅ SÅ DYRT DU MÅ KJØPE DEG NY BIL!

kor mange ganger kan eg bytte dynamo til 500kr på min bil til 18k før eg kjem opp i 400k som en må ut med for en halvveis brukbar ny bil i dag? SJUHUNDREOGSEKSTIFIRE GANGER! Nå har jeg brukt opp en, så har 763 dynamobytte igjen å gå på før det ville lønna seg med en ny bil.

Skrevet
Fikk tilbud om å kjøpe en Ford ka i lunsjen, har akkurat slutta flire.

Å tilby folk noe slik er nesten på grensa til mobbing.

Var borte i noe av det samme. Da jeg skulle selge E39en min så fikk jeg ett tilbud fra en av våre nye landsmenn om å ta en 86 Fiesta 1,1 og en sykkel som delebetaling :roll: Jeg avslo høfflig men fikk ny mail, da skulle jeg i tillegg få fire "greie" piggdekk med Forden :lol:

Mye sprøe folk rundt om :)

Skrevet

De gangene jeg har solgt billigbiler så får jeg alltid tilbud av hvite ungdommer om "hey har en ps2/3 i bytte"... og det er faktisk ikke spøk en gang!

Skrevet
hvite ungdommer om "hey har en ps2/3 i bytte"

HAHA :D Jeg bare visste det kom!! :lol: Er vel fordi de ser at du er en "abdulla" (om vi sier her) og så prøver de å lure deg :wink:

Skrevet

Noen kjappe spørsmål, burde jeg kjøpe meg nye tårnlager når jeg først er i gang med å bytte demperene?

Kan jeg bruke orginale tårnlager på senkesettet?

Og burde jeg kjøpe pakkninger i samme slengen, eller bruke de gamle? De kosta ikke mye, så lurer på å bare bestille nye også. Får uansett ikke kjørt før over helgen -.-

Så over til noe annet:

Bf3 fun på ps3 :P 39-1

dbf62myrn3ias95k3gwx.jpg

Skrevet
Hvordan kan de se det? Kanskje alle de er incest ofre? hvem vet...

når bilene du skal selge ser slik ut wicky, så blir det fort noen antagelser.

n6eot05xsyyf7m2780ex.jpg

aldri hatt noe så stygt så må være du som vil selge det...idiot.

Skrevet
Kjører fra den drittshiten av en homotreer du har iallefall :)

Haha! Det værste er vel at du tror at du skulle klart det også, skulle likt å se deg prøve :wink:

Dream on :roll:

Skrevet
Greit det. Nøkkel mot nøkkel siden du er så frekk i kjeften? :)

Skulle ikke blande meg inn, men... Regner med at noen blir stille her nå :lol:

Lett å være tøff på internett!

Over til noe gøy - som kjent så kan man få lappen i USA selv om man bare kan kjøre automatgir. Her illustreres forskjellen mellom de som foretrekker/klarer å bruke manuelt vs. de som foretrekker/klarer bare å bruke automat.

mini-stick-shift-vs-automatic-inline.png

Kilde (for å få ordentlig størrelse): http://blog.hunch.com/?p=52234/

Vi som foretrekker manuelt er kulere, så det så 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...