-Roger- Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 ":37cobubc] er det vel?det stod på dagbladet...DA MÅÅÅÅ det værra sant...men iallefall..Om det er sant eller ikke gjenstår å se...men må innrømme at japan har større vilje til å vedlikeholde enn å reparere... De er nok helt hinsides mye bedre enn å bygge veier i norge men det er vel de fleste i hele verden egentlig. Jeg synes hvertfall det ser ut som de bildene der er tatt på forskjellige årstider... Se trærne da! http://www.dagbladet.no/2011/03/24/nyhe ... /15931255/ Er ikke trærne like da? Er vinter der nede nå, og det er trær uten løv på begge bildene. Bare vi som bor i Norge som tror slikt er umulig. (selv om 6 dager høres latterlig lite ut i dette tilfellet...) Synes det ene bildet ser så mye mer høstaktig ut.. Men for all del, jeg kan ta feil. Dagbladet skriver jo at det er 6 dager mellomrom. Uansett, hvis det faktisk er det så er det hvertfall svært imponerende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 rått Rått? Det meste er jo bare skuespill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 7.482,- tilbake på skatten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Helt vanvittig å mye smart jeg pleier og finne etter og ha hatt en kveld med "kompis kjøring"... men denne lørdagen slo kaka... var baki bilen nå og tro det eller ei så sto det et helt jævla cocktail glass og en svær skje INNI bakdøra på bilen xD Har aldri ledd så mye i mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 rått dæven så høy han khali duden var, må være godt over 2m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Helt vanvittig å mye smart jeg pleier og finne etter og ha hatt en kveld med "kompis kjøring"... men denne lørdagen slo kaka... var baki bilen nå og tro det eller ei så sto det et helt jævla cocktail glass og en svær skje INNI bakdøra på bilen xD Har aldri ledd så mye i mitt liv Etter at en bekjent spøy i baksetet for noen år siden, sluttet jeg å kjøre drita folk (så lenge de har mulighet til taxi, får de ta det). Fikk penger for full vask, men faen så irriterende med voksne mennesker som blir barnehage i huet. Men ja, tullemateriale: Jeg vil ha de dekka Kit har Awesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Hahahaha Over til noe vondt som skjedde istad..mista 2,5tonns jekken på foten min når jeg rydda i garasjen..au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Begynte å bli stygge lyder fra bilen i dag pga den skeive felgen, så jeg bestemte meg for å dra på Vianor. Der fikk jeg brukt reservefelgen og dem hjalp meg med å flytte over dekket. Så får vi håpe vi ikke punkterer ! http://www.tv2underholdning.no/gkn/her- ... 49716.html Ålreit å ha på CV'N dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 http://www.tv2underholdning.no/gkn/her- ... 49716.html Ålreit å ha på CV'N dette! Blir vel kalt Area51 snart, så mange hu pløyer over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Noen som vet hvilken hjerne dette er? Disse nr sto på: 1722266 001 810 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Noen som vet hvilken hjerne dette er? Disse nr sto på: 1722266 001 810 Kan det stemme at det er fra en E34 520 med M20? Typ 88 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Er det en plass jeg kan søke for å sjekke? Fulgte bare med en e30 jeg kjøpte en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 rått dæven så høy han khali duden var, må være godt over 2m Han er 220 cm og 190 kg Wrestling kan sammenlignes med en tv-serie. Selv om utfallet er nøye planlagt på forhånd, så er ikke alltid hendesforløpet det. Noen utøvere har så mange år i bransjen at de tar det på sparket og får det til å se tilfeldig ut. Disse kampene er utrolig artige å se på. Andre kamper med til dels uerfarne utøvere kan dessverre være ganske håpløse. Det er jo ikke helt ufarlig heller, så det må nesten være planlagt alt. Både uhell og skader oppstår og det krever stadig en bedre fysikk noe som igjen gjør at denne bransjen også til tider sliter med doping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Ny avatar på meg, grattis til meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Er det en plass jeg kan søke for å sjekke?Fulgte bare med en e30 jeg kjøpte en gang... Nei, tror ikke det. Men er ganske sikker på at det er en M20B20 Motronic 1.3 ECU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg