Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har verdens kuleste bil til 20.000 kr. Slå den.

DU VINNER!!! :)

Hurraaaa :D

To av trådens siste nevnte billigbiler 8)

2011-10-18193341.jpg

Skrevet
ååå lån er så gøy, kjekkeste jeg vet. Låner til ALT. Det jeg ikke kan låne til bruker jeg kredittkort på. HERLIG!

Jeg har faktisk ikke kredittkort og kan heller ikke trekke minus på vanlige bankkortet. Hmm og jeg er 22 eller 23..

Skrevet

BMW drivers, unite :applause: Blir glad av det bildet der. Spottet av Bimmers.no brukere uten å vite det :)

Apropos det. To artige episoder til i dag :D

Kjørte mot Økernsenteret fordi Bilia. Grå E30 coupé kom i mot. Han smilte og nikket :D

Senere skulle jeg kjøre en i familien til flyplassen. Parkerte bilen og gikk for å hjelpe til med bagasjebæring. Gjeng med polakker (eller litauere, kanskje?) som arbeidet i området stoppet opp ved bilen - så ut som de diskuterte og pekte! Utrolig at sånne ting skjer.

Skrevet
men bremsepapirer Fredrik 90, har du det? Siden du har benka bilen.

Selvsagt har jeg det, har også kvittering på jobben fra merkeforhandlern som oppgraderte softwaren. Hvor ellers skulle jeg fått talla ifra? Forøvrig så kosta fankenmeg testen 1500,-! Ennå jeg er NAF medlem og altingen

Skrevet

Jeg kommer ikke til og ta noe lån på bil før jeg eventuelt har lån på hus.

Fundert på og selge 318is jeg har og kjøpe meg nyere bruksbil.

Hvilken test kostet 1500kr ?

Skrevet
men bremsepapirer Fredrik 90, har du det? Siden du har benka bilen.

Selvsagt har jeg det, har også kvittering på jobben fra merkeforhandlern som oppgraderte softwaren. Hvor ellers skulle jeg fått talla ifra? Forøvrig så kosta fankenmeg testen 1500,-! Ennå jeg er NAF medlem og altingen

Da kan du bare ta bilde av papirene/scanne dem, og så kan vi få bekreftet at du har 265 hk? Da er ingen her i tvil om Hartge-chippen din.

Hvilken test kostet 1500kr ?

Effektbenk.

Skrevet
ååå lån er så gøy, kjekkeste jeg vet. Låner til ALT. Det jeg ikke kan låne til bruker jeg kredittkort på. HERLIG!

Jeg har faktisk ikke kredittkort og kan heller ikke trekke minus på vanlige bankkortet. Hmm og jeg er 22 eller 23..

Har faktisk 2 visa, 2 mastercard og et amex. Men til mitt forsvar er ene visakortet og mastercardet fra banken jeg har huslånet i, og måtte ha det for å bli totalkunde. Har ikke brukt noen av de korta. Mastercardet som er i bruk bruker jeg ofte på større beløp da jeg det er et slikt eurobonuskort, greit å få med seg litt bonuspoeng når en allikevel skal betale dyre saker og ting. Men stort sett går det i visakortet, som jeg ikke kan overtrekke. Lurest det, får litt mer oversikten.

Men nå skal jeg framover fokusere på å betale ned billånet, og så spare litt og hive inn litt ekstra på huslånet. Er det noen økonomigeni her som kan si meg om det er lurest å betale ned et stort lån med lav rente, eller et lite lån med høyere rente først? Si man har huslån med 4% rente på 1 000 000, og billån på 6% rente på 100 000. Så plutselig vinner man jackpot i lotto, som selvsagt skal deles med 88 andre når man først er heldig, og sitter med 100 000 på hånd. Prioritere billånet eller huslånet?

Skrevet

Da kan du bare ta bilde av papirene/scanne dem, og så kan vi få bekreftet at du har 265 hk? Da er ingen her i tvil om Hartge-chippen din.

Haha :lol: Skal jeg begynne å leite rundt i huset midt på natta etter noen papirer for å bevise at bilen min er så sprek som jeg sier? Jeg gir vel faen i om noen ikke tror meg, om de tror jeg er så barnslig at jeg skryter på meg hester så får de heller bare tro det :roll: Dere for enten ta meg på mitt ord eller la være!

Men skulle jeg først skrytt på meg noe så ville jeg heller dratt til med ESS softwaren som gir 285 hk i stede :) Og gjerne litt større turbo også så jeg kunne bikka 300+ hk :wink:

Skrevet

Har faktisk 2 visa, 2 mastercard og et amex. Men til mitt forsvar er ene visakortet og mastercardet fra banken jeg har huslånet i, og måtte ha det for å bli totalkunde. Har ikke brukt noen av de korta. Mastercardet som er i bruk bruker jeg ofte på større beløp da jeg det er et slikt eurobonuskort, greit å få med seg litt bonuspoeng når en allikevel skal betale dyre saker og ting. Men stort sett går det i visakortet, som jeg ikke kan overtrekke. Lurest det, får litt mer oversikten.

Jeg skjønner deg veldig godt. Det blir vel et Mastercard om noen år når det blir slik som du sier om eurobonus osv.. :) Men foreløpig har jeg et enkelt bankkort.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...