Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eg synst det er ganske tøft med hvite felger, men samtidig litt mye sånn "se på meg!"-feeling over det. Vrient å bestemme seg! Beholder uansett contour-felgene.

Så grei ut den photoshoppen, ser jo at det ikke er reelt, men det var jo en kjapp shop! Har en god dose caol ilá innabords selv, så da er det meste velstand!

Countour felger er tøft.. Har selv sånne, 10x17 og 9,5x17 :) dim har du?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet

7,5x17 framme og bak, originalt på 3.0. 215 45 framme og 255 35 bak mener jeg, litt usikker på profilen. Blir 8x18 om jeg kjøper nye felger.

Skrevet
Elsker innleggene dine Wicky, ler meg i hjel! :P

montro om du kjenner han som sitter her (onkelen til kona) kjører beigefarga 1987 e30 320... med no senk og no felger...

Har sett bilen mange ganger, men kjenner ikke til fyrn!

Sikker på at den hadde felger?

Skrevet
Elsker innleggene dine Wicky, ler meg i hjel! :P

montro om du kjenner han som sitter her (onkelen til kona) kjører beigefarga 1987 e30 320... med no senk og no felger...

Har sett bilen mange ganger, men kjenner ikke til fyrn!

Sikker på at den hadde felger?

nei usikker på felgbiten.. men jah..har visst en e30 i min utvidede familie...

Skrevet

yess...uncle blue...the 5-0.. :P de kjørte etter meg igjennom røyken :P

Trodde du var en alt for seriøs kar til å suse rundt og svi gummi foran politiet? :lecture:

Skrevet
huff...ble busta for å burne med merca istad...yeey :P

av onkel blå??

Mye fikk du ibot? evt prikker`?

Hadde det her skjedd her jeg bor så hadde de tatt lappen på stedet!

Skrevet

artig historie..var ute og lufta 500merca... rett før jeg skulle parkere så dro jeg en lang burnout med den med masse røyk og striper.... inn på avkjøringa til garasjen...ooooog blålys.. regna vel med at lappen røk ja...så jeg gikk ut av bilen og hosta og harka og klagde på eksoslukt..så kom politiet og lurte på hva som hadde skjedd "nei har nettop byttet girkassa så ser ut til at den lekker olje på eksosanlegget" så smilte de lurt...sjekka bilen "hvorfor har du tre balltre i bagasjen?" haha hadde ikkeno svar så jeg svarte "nei man vet aldri når man trenger dem"... de sjekka rundt og skjønte ikke hvorfor det stod "løwer" under panseret og ikke i vognkortet... Måtte ta alkotest også som gikk ok...

Så sier han duden "nei...du må nok skaffe deg nytt førerkort i fremtiden" og da trodde jeg lappen røk... men han sikta bare til at førerkortet mitt har en liten sprekk i midten og at det kan knekke...

Og før de dro "ja...forresten..om du skal kjøre mer ikveld.. fjern blyloddet fra høyrefoten og hold deg innenfor trafikale lover... " så smilte han lurt og jeg beklaget for episoden...så dro dem :P

Skrevet
7,5x17 framme og bak, originalt på 3.0. 215 45 framme og 255 35 bak mener jeg, litt usikker på profilen. Blir 8x18 om jeg kjøper nye felger.

255 ? Må være no jævlig strekk? Jeg har 255 bak og 235 foran med minimalt med strekk :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...