noekult Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Mottatt flere bilder Har litt av en jobb foran meg (mildt sagt!). Kommer til å bruke et par dager på å rengjøre motorrommet jo... Men det er deilig å jobbe på en slik nydelig sak så jeg tar det med et smil - må pleie hesten og få den klar til løp, koste hva det vil! Fuck it, I have a Ferrari Kommer vel neppe på veien før slutten av sesongen, men men..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Ser ikke noe bilde av noe motorrom jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Misunnelig ja Kommer den på norske skilt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Gullungene på TV Norge må jeg si er fasinerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Ser ikke noe bilde av noe motorrom jeg. Haha det er så ille at jeg er flau Ja, det var faktisk så ille... Mulig det bare er å fjerne støvet, men jeg så anelser av rust og det betyr at eks-eieren har latt den stå ute i regnet............. Misunnelig ja Kommer den på norske skilt da? Ja, det er målet etterhvert! Har mange måneders papirarbeid/frakt/oppussing foran meg først... Vil si at det optimistisk å ha den klar til skilter i august 2011, med min lommebok og spekkede tidsplan... Gjenstår nå å ta kontakt med Ferrari Frankrike, og få bekreftet at bilen ikke stjålet. Er den ikke det, så er det bare å erklære at jeg er verdens heldigste mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 ":2gvymkws]http://www.dagbladet.no/2011/03/24/nyhe ... /15931255/ Er ikke trærne like da? Er vinter der nede nå, og det er trær uten løv på begge bildene. Bare vi som bor i Norge som tror slikt er umulig. (selv om 6 dager høres latterlig lite ut i dette tilfellet...) Japsene klarer det meste! Skulle ønske Norge var like flinke..og vei standarden dems er jo 1000 ganger bedre enn vår! *hrmf* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Ser ikke noe bilde av noe motorrom jeg. Haha det er så ille at jeg er flau Ja, det var faktisk så ille... Mulig det bare er å fjerne støvet, men jeg så anelser av rust og det betyr at eks-eieren har latt den stå ute i regnet............. Misunnelig ja Kommer den på norske skilt da? Ja, det er målet etterhvert! Har mange måneders papirarbeid/frakt/oppussing foran meg først... Vil si at det optimistisk å ha den klar til skilter i august 2011, med min lommebok og spekkede tidsplan... Gjenstår nå å ta kontakt med Ferrari Frankrike, og få bekreftet at bilen ikke stjålet. Er den ikke det, så er det bare å erklære at jeg er verdens heldigste mann We want pics! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Se på toppen av denne siden og noen sider bakover, der det ligger enda flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Se på toppen av denne siden og noen sider bakover, der det ligger enda flere bilder Starter motoren?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Jeg ser jo det at jeg nå blir nødt til å kjøpe meg ferrari.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Noen som har peiling på levering av varer fra A til B innen 2 dager som eventuelt ikke koster skjorta. 4-500kr? Kunne jo tenkt meg DHL, UPS siden de har "garanti" men antar for at de koster mye! Bring? Fredag til Mandag det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Se på toppen av denne siden og noen sider bakover, der det ligger enda flere bilder Rive vel litt i lommeboka i avgifter på å ta sånt inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Trenger jo ikke regge den med en gang da... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Hva skjer med bildet ditt 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Se på toppen av denne siden og noen sider bakover, der det ligger enda flere bilder Starter motoren?... Vet ikke, må spørre min far som kommer tilbake til Norge en gang i neste uke. Se på toppen av denne siden og noen sider bakover, der det ligger enda flere bilder Rive vel litt i lommeboka i avgifter på å ta sånt inn? Ja, men kjøpsprisen og mva. har jeg råd til med en gang. Engangsavgiften er ca. 130.000 kr., det vil jeg få råd til innen sesongen. Men først vil det prioriteres å få erstattet alt som er slitt/slitent for å gjøre driftsikkerheten bra, kanskje t.o.m. påspandere et lag med lakk. Trenger jo ikke regge den med en gang da... ! Jupp Ferrari-guruene på verdens største forum har gode nyheter: at this point I have no reason to question it anymore. It is really good and the engine number indicates it is fitted with Motronic 5.2 DMEs, while most 348s were fitted with 2.5 and 2.7 DMEs. Even early 355s were fitted with 2.7 DMEs, so these cars were something special. All the numbers work, so jump on her like a chicken on a bug. Høres ut som denne kommer med en god del gromme biter som andre 348 ikke har Rått nok at det er en relativt moderne Ferrari, men enda råere at den er mer spesiell enn de vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg