Kvasi Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Har tatt meg et glass rødvin til biffen, og ser nå at flaska er tom. Det forklarer jo hvorfor kjærringa er så surrete. Hehe, good one
Kvasi Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Får vel sette punktum på 4x4 debatten. Gammel BMW IX er overlegen alt annet
Larsinnj Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Får vel sette punktum på 4x4 debatten. Gammel BMW IX er overlegen alt annet Skulle likt å se en IX komme seg løs fra det der ja.. Å komme seg dit i det hele tatt og forsåvidt!
Kvasi Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 pervers lyd... Dåkker har så feil smak på feil side av fjellet. Her har du pervers lyd
noekult Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 pervers lyd... Dåkker har så feil smak på feil side av fjellet. Her har du pervers lyd Jeg høyner med dette... Husk at det er fabrikkbil, og ingen ultra high-end sak som Koenigsegg, Zonda osv. Ikke til å tro at en nordmann kjører rundt i en slik Han eier også en E63 AMG stv. og en 430 Scuderia - noen som har det
Kvasi Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Får vel sette punktum på 4x4 debatten. Gammel BMW IX er overlegen alt annet Skulle likt å se en IX komme seg løs fra det der ja.. Å komme seg dit i det hele tatt og forsåvidt! Vel.. Hiluxen jeg hadde før, 2L2 motor med Eaton M65 og alt Old Man Emu hadde å by på til understellet. Velger fremdeles IXen..
opasb Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 feil smak... vet nå ikke helt du her er min lyd mener den er pervers nokk jeg..
noekult Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 feil smak... vet nå ikke helt du her er min lyd mener den er pervers nokk jeg.. Hahaha, du har det ikke så vondt i livet du heller
M|Fjeld Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 feil smak... vet nå ikke helt du her er min lyd mener den er pervers nokk jeg.. M20 turboooooo
opasb Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 feil smak... vet nå ikke helt du her er min lyd mener den er pervers nokk jeg.. Hahaha, du har det ikke så vondt i livet du heller haha.. den skjønte jeg ikke?
Kvasi Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 feil smak... vet nå ikke helt du her er min lyd mener den er pervers nokk jeg.. Sett deg på acr så jeg vet..
noekult Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 feil smak... vet nå ikke helt du her er min lyd mener den er pervers nokk jeg.. Hahaha, du har det ikke så vondt i livet du heller haha.. den skjønte jeg ikke? Jeg la ut videoklipp av noen som har en 599 GTO og som koser seg i livet med godlyd i bilen. Syns lyden i bilen din var bra også, ergo at du sikkert heller ikke har det verst når du er ut på tur med din bil mtp. lyd
Anbefalte innlegg