Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har tatt meg et glass rødvin til biffen, og ser nå at flaska er tom. Det forklarer jo hvorfor kjærringa er så surrete. :drink:

Hehe, good one :-D

Skrevet
Får vel sette punktum på 4x4 debatten. Gammel BMW IX er overlegen alt annet :mrgreen:

Skulle likt å se en IX komme seg løs fra det der ja.. Å komme seg dit i det hele tatt og forsåvidt! ;)

298avhc6zvispfol711u.jpg

Skrevet

pervers lyd...

Dåkker har så feil smak på feil side av fjellet.

Her har du pervers lyd :)

Jeg høyner med dette...

Husk at det er fabrikkbil, og ingen ultra high-end sak som Koenigsegg, Zonda osv. ;) Ikke til å tro at en nordmann kjører rundt i en slik :D Han eier også en E63 AMG stv. og en 430 Scuderia - noen som har det :)

Skrevet
Får vel sette punktum på 4x4 debatten. Gammel BMW IX er overlegen alt annet :mrgreen:

Skulle likt å se en IX komme seg løs fra det der ja.. Å komme seg dit i det hele tatt og forsåvidt! ;)

298avhc6zvispfol711u.jpg

Vel.. Hiluxen jeg hadde før, 2L2 motor med Eaton M65 og alt Old Man Emu hadde å by på til understellet.

Velger fremdeles IXen..

DSC00375.jpg

Skrevet
feil smak... vet nå ikke helt du :P

her er min lyd :P mener den er pervers nokk jeg..

Hahaha, du har det ikke så vondt i livet du heller :D:D

haha.. den skjønte jeg ikke?

Skrevet
feil smak... vet nå ikke helt du :P

her er min lyd :P mener den er pervers nokk jeg..

Hahaha, du har det ikke så vondt i livet du heller :D:D

haha.. den skjønte jeg ikke?

Jeg la ut videoklipp av noen som har en 599 GTO og som koser seg i livet med godlyd i bilen. Syns lyden i bilen din var bra også, ergo at du sikkert heller ikke har det verst når du er ut på tur med din bil mtp. lyd :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...