liffi Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Noen som har trua på dette?! http://www.ebay.com/itm/Performance-chi ... 0635918206
FredrikE24 Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Noen som har trua på dette?!http://www.ebay.com/itm/Performance-chi ... 0635918206 Hvordan blir forbruket etter en slik oppgradering?
M|Fjeld Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Vedr. bilvask.. Kom en Tesla Roadster innom jobben idag! Det første jeg tenkte var, hva gjør han her med så fin bil? Jaja, måtte gå gjennom den vanlige vaskeprossesen 3 ganger før det ble reint nok til å vaske med vaskehansken Gjennomgrodd av skjit og møkk stakkars.. Polerte den opp og fikk være med på en liten tur rundt i området Fraværet av en motor var ikke noe problem, bare morsomt at en tilnærmet lydløs bil går så bra
liffi Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 si det?! men lurer bare på om man får så velig mye mere effekt?!.. hmm
M|Fjeld Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 liffi: På en m60b40 får du oppimot eller rundt 300hk avhengig av stand på motorbog bittelitt mere Newton. Om den blir mere forbruksvennlig vet jeg ikke
tonyku Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Vedr. bilvask.. Kom en Tesla Roadster innom jobben idag! Det første jeg tenkte var, hva gjør han her med så fin bil? Jaja, måtte gå gjennom den vanlige vaskeprossesen 3 ganger før det ble reint nok til å vaske med vaskehansken Gjennomgrodd av skjit og møkk stakkars.. Polerte den opp og fikk være med på en liten tur rundt i området Fraværet av en motor var ikke noe problem, bare morsomt at en tilnærmet lydløs bil går så bra Fikk sitte på med en sånn i Narvik og. Spesiell bil
M|Fjeld Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Fikk sitte på med en sånn i Narvik og. Spesiell bil Morro Artige biler som går godt! Spess for en som nå for tida er vant med en caddy 1.9tdi..
haybimmsen Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 ka vaskeprosess dere kjører før hansken kommer inn i bildet? avfetting å avspyling?
M|Fjeld Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Her er det bare avfetting og avspyling ja Bossen som sier at det skal værra slik, og da blir det slik
S.Hafsmo Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 liffi: På en m60b40 får du oppimot eller rundt 300hk avhengig av stand på motorbog bittelitt mere Newton. Om den blir mere forbruksvennlig vet jeg ikke Jeg tipper du ikke får en dritt. Pics av benkepapirer, or it didn't happend. Chip på sugis er stort sett penger i dass, og jeg har fortsatt tilgode å se 3.parts benkepapirer på chippet m60.
M|Fjeld Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 liffi: På en m60b40 får du oppimot eller rundt 300hk avhengig av stand på motorbog bittelitt mere Newton. Om den blir mere forbruksvennlig vet jeg ikke Jeg tipper du ikke får en dritt. Pics av benkepapirer, or it didn't happend. Chip på sugis er stort sett penger i dass, og jeg har fortsatt tilgode å se 3.parts benkepapirer på chippet m60. Var nå det jeg mente da.. Formulerte det dårlig ser jeg
noekult Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Gamle studiekameraten min jobber i Bellona nå. Han sier at bilen er helt vill. Tror jeg må ringe han og mase på en sittetur nå som snøen begynner å forsvinne. Noterer det ned på gjøremållista
Anbefalte innlegg