Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Hehe, gikk rett i fella jeg! Sitter med laptopen på fanget da fruen selvfølgelig kommer bort akuratt i det bildene ruller over skjermen "hva ser du på?" spør ho og jeg "Nei du vet, selv ikke på Bimmers kan man unngå å bli eksponert av nakene kvinner" Skal innrømme at ho tok meg litt på senga der da ho lurte på hvorfor jeg i såfall scroller opp og ned igjenom bildene
noekult Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Som sagt, syyyyyyykt mange sluts i dette landet... Selv om det kan argumenteres at mange av de bildene er til kjærester...
Erebus Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 De bildene er nok ment for kjærester eller gutter de er keene på Noekult, ikke alle norske jenter er horer - din shariafitte !
Kjexx Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Aiai.. Fått en meter lang ripe i parketten, noen som har noen fikse ideer om hvordan jeg kan fikse slikt?
Jordfræsar Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Aiai.. Fått en meter lang ripe i parketten, noen som har noen fikse ideer om hvordan jeg kan fikse slikt? Dyp?
Kjexx Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Nei egentlig ikke 0,5 mm eller noe.. Men det er akkurat nok til at det synes veldig. Har prøvd med vått håndkle og strykejern, men det funka dårlig. :/
S.Hafsmo Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Tror det ligger en DIY på fiksing av riper i parketten ett eller annet sted her på forumet fra førav. Sikkert her i tulletråden. Vedr. sluts her til lands, er det vel flust av nettsteder alá deiligst.no osv. hvor disse kvinnfolka legger ut bilder av det aller meste for å få oppmerksomhet. Helt frivillig, til allmenn beskuelse. Dem er glade i oppmerksomhet.
Jordfræsar Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Nei egentlig ikke 0,5 mm eller noe.. Men det er akkurat nok til at det synes veldig. Har prøvd med vått håndkle og strykejern, men det funka dårlig. :/ Første som slo meg var voks. Enkelt å påføre, men brukes ofte på hjørner som må "etterfylles" pga kutting. Fyller godt og kan forsiktig pusses etterpå. Men vet ikke om det er så mye å hente på riper i parketten.
Kjexx Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Har tenkt på hardvoks selv.. Tror jeg må ringe en som kan trylle.. De er noen flagrefetter hele gjengen på det jævla deiligst..
Fredrik 90 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Som sagt, syyyyyyykt mange sluts i dette landet... Må si meg enig det altså, litt trist utvikling egentelig. Særlig her i byen er det mye gratis ...... å få, med for all del så er det jo helt greit når man var singel da. Så man moret seg jo litt da man var singel, jeg skal ærlig innrømme det
noekult Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 De bildene er nok ment for kjærester eller gutter de er keene på Noekult, ikke alle norske jenter er horer - din shariafitte ! Jeg har ikke brukt ordene hore eller "alle".
Erebus Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 De bildene er nok ment for kjærester eller gutter de er keene på Noekult, ikke alle norske jenter er horer - din shariafitte ! Jeg har ikke brukt ordene hore eller "alle". Okei, virker som de fleste pakistanere mener det
S.Hafsmo Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Jeg forstår egentlig ikke akkurat det inntrykket enkelte har, at Norske jenter er noe værre enn andre på akkurat den fronten. Personlig er min erfaring helt omvendt. Med en gang man kommer ut av Norge (F.eks USA, Australia, Japan etc.) blir man jo nesten angrepet når man drar på byen.. Her til lands må man jo nesten lette på ræva og gjøre en liten innsats.
Kvasi Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Aiai.. Fått en meter lang ripe i parketten, noen som har noen fikse ideer om hvordan jeg kan fikse slikt? Vet det fins et triks med rensa parafin, hvis jeg husker rett, som tryller bort ganske grove riper i tremøbler. Verdt å google litt kanskje..
Anbefalte innlegg