Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leide ut en bil til Per sandnes her på torsdag. Sporte hvilken bil han fikk og blei glad når han fikk en golf. For han takla ikke bilene som ikke lagde lyd :mrgreen:

Skrevet
Leide ut en bil til Per sandnes her på torsdag. Sporte hvilken bil han fikk og blei glad når han fikk en golf. For han takla ikke bilene som ikke lagde lyd :mrgreen:

Han kjører jo feit bil selv da, nyere sort ML :)

Skrevet

jaja, gullhår i rævva ikveld gitt..

svingte ut fra texaco på dovre, lå det bimmern greide i max aks til jeg nådde 130-140 også var det purk som kom bak meg gitt.. jævli flaks att de ikke hadde måling på meg..

må nok roe meg ned nå..

Skrevet
Nei egentlig ikke 0,5 mm eller noe.. Men det er akkurat nok til at det synes veldig. Har prøvd med vått håndkle og strykejern, men det funka dårlig. :/

Første som slo meg var voks. Enkelt å påføre, men brukes ofte på hjørner som må "etterfylles" pga kutting. Fyller godt og kan forsiktig pusses etterpå. Men vet ikke om det er så mye å hente på riper i parketten.

Sjekk www.byggebolig.no :)

Skrevet

I dag blir det Big One trippel ost som skal få tilsatt litt kjærlighet i form av krydder, pepperoni og soltørkede tomater. Voldtekt eller forbedring? Har trua!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...