Erebus Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Noen som vet om det er mulig å søke på arkiverte finn annonser? Irriterer meg at jeg ikke lagra en bil...Edit: Fant bilen... takk og lov for facebook mældinger Lord... Jeg holder på med det samme! Jeg skal finne en burgunderrød E34 som lå priset til 65-80 000 et sted. Det var en 525 mener jeg. Den hadde lyst skinninteriør og var ekstremt strøken! Det er garantert noen som husker den...? Mener også det ble diskutert her! HJELP!!! Jeg linket til den. et SMYKKE. Angrer på at jeg ikke dro og kjøpte den
316 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Jeg linket til den jeg også, FLERE ganger... Den var FIN! Angrer jeg også.
Fredrik Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Bruce Springsteen aka The Boss har kommet ut med en ny plate... "Wrecking Ball". Han er sintere enn på lenge og langer ut etter blårussen og finansbandittene generelt i kjølevannet av finanskrisen. Platen er etter min mening bra, men ikke i toppklassen når det gjelder folkrock. Jeg har en følelse av at andre har vært i samme ærend før. John Mellencamp hadde en hit med låten "Troubled Land" allerede i 2008... samme tema og mye mer tidsaktuell. John Mellencamp har forøvrig gitt ut mye fint.... ... og så den fantastiske siste... spilt inn på en gammel Ampex opptaker on location på et hotellrom i San Antonio i Texas (les: Robert Johnson), Sun Studio i Memphis og i en baptistkirke i Savannah i Georgia. Dette er stor kunst når det gjelder folkrock... http://open.spotify.com/track/69EDn70ClZfezxFJ8WNB4U
opasb Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 dedikert til dere scania folk.... (om det er noen her ) Nordnorsk skoledag ) Frøken: Nå Peder ka ska du bli når du blir stor?? Peder: Æ ska bli trailerskjåfør på innlandet. Frøken: Javæll, ka gør en sånn da? Peder: jo mett i vekka kør mann VOLVO og hælgan går man på ville fæsta, drekk kjøpsprit og pul flåtte damer. Frøken: Nei du Peder, de va ikkje fint sakt, det e ikke sånn det e å vær trailersjåfør. Peder:Nehei da får æ vel bi lastbilsjåfør i stede. Frøken:Ja det bi vel beire, men sei mæ Peder ka gjør en lastebilskjåfør?? Peder: Mett i vekka kør han SCANIA og i hælgan e han nødt te å vær i garasjen, å reparer og skru på dritten, drekk heimbrent og ta en ronk !
-Roger- Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hva er egentlig greien med alle de der Bildene med disse "paint ansiktene" og disse typiske ansiktsuttrykkene som man ser blant annet på artige.no? Jeg ser ikke den hysteriske humoren i dem...
Fredrik Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hva er egentlig greien med alle de der Bildene med disse "paint ansiktene" og disse typiske ansiktsuttrykkene som man ser blant annet på artige.no?Jeg ser ikke den hysteriske humoren i dem... Ikke jeg heller, men den nordnorske skoledagen var jo ganske morsom da...
noekult Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hva er egentlig greien med alle de der Bildene med disse "paint ansiktene" og disse typiske ansiktsuttrykkene som man ser blant annet på artige.no?Jeg ser ikke den hysteriske humoren i dem... Ikke jeg heller, men den nordnorske skoledagen var jo ganske morsom da... Fenomenet heter Rage Comics. Google it... Jeg og en annen tenkte på de som startet det hele og ikke tok trademark på figurene... Kunne blitt mangemillionærer... Og shiiiiiiiiiiiiiieeeeet. Over 6 mnd. med E28en. Ikke et eneste problem Bank i bordet! Og nå, over til Bentley SUV! Ser ut som noe en skadeskutt russer med kinesiske aner ville tegnet... Kommer sikkert til å ligge på rundt 2,7 millioner og bli kjøpt av alle som er lei av å se Porsche Cayenner over alt!
Fredrik Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hmmm... det skal jo evt. bli spennende å se hva BMW varter opp med som en Rolls-Royce SUV. Jeg har ærlig talt ikke helt sansen... no offence. Apropos nye tider og moderne marketing. Er det bare jeg som synes at det hadde vært mye mer sexy om det sto "Leistung", "M" eller ganske enkelt bare oldschool "M Power" på topplokket her?...
rublings Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hmmm... det skal jo evt. bli spennende å se hva BMW varter opp med som en Rolls-Royce SUV. Jeg har ærlig talt ikke helt sansen... no offence.Apropos nye tider og moderne marketing. Er det bare jeg som synes at det hadde vært mye mer sexy om det sto "Leistung" eller bare "M" på topplokket her?... For å være helt ærlig så kan det stå hva som helst på det lokket da det aldri kommer til å se noe i nærheten av sexy ut... En av tingene som har gått rett vest med nye biler (med noen få unntak) er motorrom
Fredrik Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Vi er ikke uenige... og spesielt interessant eller ironisk (alt etter som man ser det) er de seks "taggene" på den grå delen av plastikken som skal illustrere det antall sylindre motoren har...
M|Fjeld Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Se på de setene og rattet og girspaken Er jeg virkelig alene om å foretrekke denne arbeidsplassen? E34 uten tvil..
wicky124 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Litt fært å si det, men liker bedre og bedre Mercedes, vi får se hvordan følelsene blir når jeg tar ut BMWen ikke avantgarde grill men "600" grill...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Litt fært å si det, men liker bedre og bedre Mercedes, vi får se hvordan følelsene blir når jeg tar ut BMWen Er fordi du begynner å bli så gammal ... nærmere 50 og mer gubbete du blir, jo nærmere en mærse kommer du Tja, min rekkefølge på biler: BMW, BMW, Mercedes og BMW. Men det har jo hele tiden vært en BMW i mitt eie da. Bare hatt Mercedesen og den siste BMW-en som jeg solgte idag mens 330'n ikke har blitt brukt Men 124 er søren meg gode biler! Er ikke utenkelig at det kan bli en sånn til på meg en dag. Aner ikke. Men gode å kjøre og alt er fint med dem egentlig Bare ikke sportsligheten da. Det er jo det morsomme med BMW. 124-karosseriet er elsk... hatt 30 +++ av dem i alle fasonger og motorstørrelser (utenom 420) og jeg savner den tiden...aldri no galt med dem...bare gikk og gikk...
Anbefalte innlegg