Jordfræsar Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Husker ikke at jeg skrev noe om avfetting og vaske på nytt Før posten i ste... hoho
Robkill Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Sovna nesten ute i peisestua i sola nå! herlig vær
Markus E30 Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Kan åsså påføre såpe først, om man har muligheten til å spraye på, for så å legge avfetting utta på der igjen UTEN å skylle av såpa, så spyle av med høytrykk med varmt vann Gjør det på ekstra møkkete biler vi får inn fra leie
flonoen Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Bruker dere avfetting hver gang dere vasker? Går ikke det hardt ut over voksen? Jeg vasker med såpe, tar gjerne nedre del to ganger, og det blir stort sett greit resultat.
Markus E30 Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Nei, bruker bare shampoo jeg Men om bilen er veeeeldi møkkete/ikke vaska på lenge, så brukes det ja Dog, den vi har på jobb er veldi mild mot lakken da den er beregna for å brukes ofte fordi leiebilene må være rene
Jordfræsar Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Bruker kun avfetting til vår og høstvasken når jeg tar på nytt lag med voks osv. Ellers skumkanon som er mild.
knut_olestad Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Tøft å gjøre stoppie med truck: http://www.andalsnes-avis.no/incoming/article436883.ece
noekult Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Får gåsehud av denne bilen i sølv. Jeg liker ikke biler i sølv generelt sett, men denne + Aston Martin DBS fortjener en farge som uthever linjene!
Erebus Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Synes ferrari har blitt litt jalla.. blir designa for nyrike russere + midtøsten.. Nei, gi meg heller en 456M og 10.000 i bensin så stikker jeg på en liten europa-jaunt. Harre Norge!
noekult Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 De har blitt "ultramoderne", i motsetning til "kunstverk"-stylingen før. Slik ting er nå så kunne de laga en Ferrari som så ut som avføring og fortsatt solgt 7000 biler i året, for de er så langt fremme i form av teknologi at det ikke er morsomt engang... Men jeg er litt enig med deg. Min V12-favoritt (av vanlige produksjonsbiler) har i alle år alltid vært 550 Maranello, og det er bilen jeg ville foretrukket roadtrip med. V12 foran, 6-girs i midten, trekk bak - slik det skal være! Men... Kan vedde på at ingen her ville nektet å ta i mot nøklene til en 599 GTO f. eks... I siste Evo Magazine har Harry Metcalfe (gründeren av det bladet) uttrykt en bekymring som garantert flere deler: 740 hk er faktisk for mye i vanlige biler, og at han kjenner flere eiere med skikkelige biler som går rundt frustrerte fordi de ikke får strukket bena på superbilene sine. Er jo det jeg selv også har sagt lenge, etter et viss antall hk så skal man enten bo i Tyskland eller være spesielt interessert i så kraftige biler... Nå vil sikkert noen si "ta med bilen på bane!", men disse bilene er ingen banebiler. Unntaket, som han sier selv, må være hyperbilene som bør fortsette å presse grenser - for det er nettopp det som er poenget dems... 740 hk i en vanlig gatebil de kommer til å gå halvt dusin av i Norge... Hahaha, fy faen, kan garantere mange kræsj!
Erebus Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Ha ha ha @ siste bildet. Enig Noekult. NSX med den oppdaterte girkassa hadde 276 hester fra en naturlig aspirert 3.2 liters rekkesekser, 0-100 på 4.9 sekunder og en toppfart rundt 280 kM/T. Holder ikke det?
noekult Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Min hk-motto er, som mange andre sin: "It's more fun to drive a slow car fast, than a fast car slow"
Erebus Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Nettopp dette er en av hovedpunktene når folk hyller Honda NSX. Det er en bil du kan strekke ut på gira, uten å måtte spikre paller med breivik og Arfan Bhatti. Gi bånn gass med en Nissan GTR og snakk med kompiss i 3-4 sekunder, så er du plutselig oppe i 180 liksom... da ryker du rett inn!
Anbefalte innlegg