Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 sett på noe god gammel alabama i den kjerra der Fredrik, og ta deg en søndagstur til evje for å spise pølse i brød med softis til dessert.. da får du en fin tur Hehe, får gjøre det vettu Men det skulle jo vært i en E24 635 CSI jeg tok den søndagsturen da, men E34en får være ett skritt på veien dit Gratulerer med ny bil Fredrik! Så pen og velholdt ut i motsetning til veldig mange e34'er Takker så mye for det Fjeld Er dessverre mange E34er som blir ødelagt og stylet i stykker, jeg blir like lei meg hver gang. Min bil har vært heldig og sluppet unna dette, mye pga Automat men også godt voksene eiere helt siden den var ny Denne skal i allfall som nevnt tidligere holdes 100% orginal, noen synes sikkert det er kjedelig men jeg synes den tar seg best ut da. Hadde ikke fått lov til noe annet heller da dama har forelsket seg helt i bilen som den er
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Lamborghini Ankonian Concept by Slavche Tanevsky
asv Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 sett på noe god gammel alabama i den kjerra der Fredrik, og ta deg en søndagstur til evje for å spise pølse i brød med softis til dessert.. da får du en fin tur Tviler igrunn sterkt på at fredrik i det heletatt har hørt om alabama, vertfall ikke hørt på Men men, han får spille seg no gammal mountain music in the right time of the night
hermanoo90 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Lamborghini Ankonian Concept by Slavche Tanevsky batmobile anyone?
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Tviler igrunn sterkt på at fredrik i det heletatt har hørt om alabama, vertfall ikke hørt på Men men, han får spille seg no gammal mountain music in the right time of the night Er alt etende når det kommer til musikk jeg, unntatt Jazz, country og Norsk. I E90en har jeg alt mulig av musikk egentlig men litt ZZ top f eks hadde sikkert gjort seg godt i E34en
haakon85 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 The cat's out of the bag! http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10078878
asv Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Tviler igrunn sterkt på at fredrik i det heletatt har hørt om alabama, vertfall ikke hørt på Men men, han får spille seg no gammal mountain music in the right time of the night Er alt etende når det kommer til musikk jeg, unntatt Jazz, country og Norsk. I E90en har jeg alt mulig av musikk egentlig men litt ZZ top f eks hadde sikkert gjort seg godt i E34en Alabama er nok country. Ganske så kjente, men storhetstiden deres var nok for noen år tilbake. De fikk seg dog litt tid i rampelyset med brad paisley sin sang old alabama. Forøvrig en fantastisk sang. Men zz top er absolutt godkjent. Ikke feil å skru på Sharp dressed man
VegarVS Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Tviler igrunn sterkt på at fredrik i det heletatt har hørt om alabama, vertfall ikke hørt på Men men, han får spille seg no gammal mountain music in the right time of the night Er alt etende når det kommer til musikk jeg, unntatt Jazz, country og Norsk. I E90en har jeg alt mulig av musikk egentlig men litt ZZ top f eks hadde sikkert gjort seg godt i E34en Alabama er nok country. Ganske så kjente, men storhetstiden deres var nok for noen år tilbake. De fikk seg dog litt tid i rampelyset med brad paisley sin sang old alabama. Forøvrig en fantastisk sang. Men zz top er absolutt godkjent. Ikke feil å skru på Sharp dressed man kansas med wayward son er også å anbefale til en god biltur
haybimmsen Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Kan noen rope ut om her er noen som kan lakk? Bare send en pm!
noekult Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Kjørte en tur med E28en... Helt tørre veien, varmt vær og masse energi pga. sola... Satte ikke på CD-spillern engang... En av de dagene jeg kunne kjørt bil 8 timer i strekk uten å gå lei Får planlegge en Oslo - Trondheim tur igjen...
wicky124 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Du har for mye fritid min venn... her sitter jeg på jobb i ett kaldt kontorloka mens jaggen står ute og støver...
Robkill Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Parkerte på et utsiktpunkt borti her, setter meg på panseret å skuer utover! Da hører jeg bak meg " skikkelig klassiker detta!" Og brått var man i prat med en skikkelig BMW entusiast, nr. seks i BMWCCN var han visst! Trivlig kar Gøy med gammal BMW da!
Marius2002 Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Fikk en lapp på ruta på IKEA Trondheim idag. Sannsynligvis fra en BMW F20-kjører som jeg parkerte ved siden av. Det stod følgende: "IDIOT!" Men det kan jeg ikke skjønne når jeg parkerte perfekt i ene båsen, mens han/hun hadde parkert å brukt deler av den plassen jeg tok. Med andre ord sperret jeg for førerdøren til vedkommende.. Jeg har alu-list på hiluxen så de treffer bare den om de åpner døra. Det er jo ikke min feil at de ikke kan å parkere Ja jeg kunne sikkert tatt en annen plass, men av å til må man sette et poeng... Uenig eller enig, til pass åt vedkommende, lær dem å parker innenfor de hvite stripene. Edit: Ingen her inne?
Anbefalte innlegg