Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sant....Norge lover bort og låner bort alt for mye penger til "feil" formål... Politikken basert på "mangfold og likhet" ser kanskje bra ut på papiret men ikke in the real life... Gi 10mill til afrika og 8mill forsvinner i "administrasjons" kostnader til de som allerede er rike fra før...

Litt sånn som den fengselssaken som kom opp for par uker siden... Norge betaler mange millioner til (tror det var polen eller latvia) for at kriminelle personer fra de landene, som begår lovbrudd i Norge, kan sone der nede...Hvor faen er logikken?!

Hei kom til norge, pul oss i rævva og dra tilbake og lev som en fri man...Men hey!guess what!vi gir en mill til ditt land bare for morroskyld...Og glem heller ikke at DU kan få penger fra nav :)

Skrevet
Så Wicky i sted i Jaguaren i sted. Looking good :)

abhe...NO u didnt? :P må jo blinke og tute og sånt så jeg også ser deg?Er som regel i min egen verden når jeg er ute og kjører og har noe å gjøre.. Lenge siden jeg har råna i oslo og sett på andre biler...

Så bare en Jaguar med enorme felger ved den gule bensinstasjonen der Møllergata begynner (ved Blitz). Du kjørte ut av rundkjøringa og jeg så deg såvidt, jeg kjørte inn. Så jo deg i 1 sekund før du forsvant :P

Skrevet
Robkill: Man ser dimensjonen på bildet..?

Jada, men står det 13 der? :wink:

Får man i det heletatt 13" felger over bremsene på en e28?

Skrevet
Bare jeg som ikke ser greia med "bilmerke klær"?

er enig at det kan være litt harry, men synes skoa er kule med bare ett lite BMW merke bakpå hælen der :)

Det er igrunn ok...men når folk kjøper "komplett" klesskap fra dem..da er det litt vel drøyt...

Nesten litt som disse skjeggete karene med harleylogo og hakekors på absolutt alt de eier.

Det er harry det..

Skrevet
Så Wicky i sted i Jaguaren i sted. Looking good :)

abhe...NO u didnt? :P må jo blinke og tute og sånt så jeg også ser deg?Er som regel i min egen verden når jeg er ute og kjører og har noe å gjøre.. Lenge siden jeg har råna i oslo og sett på andre biler...

Så bare en Jaguar med enorme felger ved den gule bensinstasjonen der Møllergata begynner (ved Blitz). Du kjørte ut av rundkjøringa og jeg så deg såvidt, jeg kjørte inn. Så jo deg i 1 sekund før du forsvant :P

Hæ? er det bensinstasjon i møllergata? og 19toms er ikke enormt da :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...