Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gikk forbi statoil i dag og la spessielt merke til en gul skrift oppe på info tavla... "95: 15:40KR"!!!

Daaaamn.. og så står det i avsiene at prisene kommer til og stige ytterligere også. Jaja, glad jeg tar buss hehe :P ..Når jeg fikk lappen i slutten av 2010 sto jeg stolt på den lokale bensinstasjon og fylte første tanken med en pris på 12kr literen.. snakk om rask stigning :P

Fyllte 98 til den nette sum av 15.75 i dag. Koster å værra kar ja.. :P

Skrevet
Gikk forbi statoil i dag og la spessielt merke til en gul skrift oppe på info tavla... "95: 15:40KR"!!!

Daaaamn.. og så står det i avsiene at prisene kommer til og stige ytterligere også. Jaja, glad jeg tar buss hehe :P ..Når jeg fikk lappen i slutten av 2010 sto jeg stolt på den lokale bensinstasjon og fylte første tanken med en pris på 12kr literen.. snakk om rask stigning :P

98 Oktan fortjener ingen av bilene mine nå for tiden! :P

Skrevet
Robkill, ringte på den 2.3-16 i dag til 129.000.

Null historikk, og ingen tilstandsrapport... hehe.

Du måtte det altså! :P

Den virker jo i og for seg grei, men med en km stand på 120k (Eller hva det var) så burde det være med dokumentasjon på det.

Skrevet

Kan gjerne være noe muffins da, ja... Som å kjøpe en M3 med null historikk og lav kilometerstand. Litt spennende!

Skrevet

Noen som har kjappe tips til MC-klær/utstyr???

Har så klart googlet litt, men lurer på om det finnes andre plasser :) Utenlandske sider? Gjelder de i Norges sikkerhetskrav mtp godkjente dresser osv?

Tips og triks mottaes med takk, da jeg må handle snart...:)

Skrevet
Robkill, ringte på den 2.3-16 i dag til 129.000.

Null historikk, og ingen tilstandsrapport... hehe.

Du måtte det altså! :P

Den virker jo i og for seg grei, men med en km stand på 120k (Eller hva det var) så burde det være med dokumentasjon på det.

Den er importert fra ASIA :lol::lol:

Skrevet

Erebus:

Jeg så så vidt innom når de sa d... Holdt på å fikk sjokk!!! Dama snudde seg mot meg og så på meg med store øyne og lurte på om det der var normalt!!!

Syke folk.. Programmet der er et rop om hjelp fra folk... Helt sykt..!

Skrevet

98 Oktan fortjener ingen av bilene mine nå for tiden! :P

Statoil Lom så kosta 95 oktan 15,53 idag. Fine saker..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...