Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så prematur ejakulering er the shit på/i fenstad? :D

Trodde det var tingen uansett, jeg?

Hvordan skal du ellers rekke å gjøre deg ferdig i reklamepausen?

Det er jo uansett om å bli ferdig før kjærringa, ellers har du tapt.

Hehe ja, hørte om ei som kom engang. Ble ikke fred å få i huset etterpå.. :)

Skrevet

De måtte altså lage en svær rød sirkel for at folk skulle klare å få med seg poenget med bildet?

Skulle_fylle_diesel_952503i.jpg

Er forøvrig veldig spent på hvordan den veltet ved å fylle diesel.

Kan faktisk forklares ganske så naturlig. Høyt tyngdepunkt, fart, og en dert av Volvo's dårlige kunnskaper med luftfjæring.

Jeg vet om biler som har fått et akutt trykkfall på forskjellige kretser, og rett og slett veltet stillestående på flat vei..

Volvo slet vel litt med noen stag til bakakselen som knakk, hvis denne bilen har svingt rundt pumpa og staget har gått av så vil den velte ja

Skrevet

Volvo slet vel litt med noen stag til bakakselen som knakk, hvis denne bilen har svingt rundt pumpa og staget har gått av så vil den velte ja

Er V-staget du mener, men det har katastrofale følger i høyere hastighet, når bakakselen vrir seg og hele bilen går ut.

Skrevet
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ

Ser ut som du har kjøpt et australsk tastatur :mrgreen:

Skrevet

Da har jeg brukt fridagen til å gi begge bilene en fullstendig shinings utvendig og innvendig andre biler bare kan misunne dem :D Nå står de begge på gårdsplassen og koser seg i sola :) Nå gjennstår det bare å ta skinnet i E34en med Swisswax Lether care 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...