Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å bytter skruer i bbs rs'ene mine. Burde jeg dele dem helt og rengjøre dem før jeg skrur dem sammen igjen ? :) Skal å bytte et par ytterringer, hva er letteste måte å løsne dem på?

Skrevet

Det har jo vært litt treningsprat tidligere i denne tråden, så jeg tenkte jeg skulle lufte en kuriositet.

Er det noen her som er en kløpper på enarms-armhevinger?

Jeg prøvde det her om dagen (Etter å ha sett Rocky på TV'n), men klarte jaggu ikke mere enn 3-4 pr arm. :-s Syntes det nesten virket litt latterlig, men fader så tungt det var i forhold til 2-arms.

Skrevet

Slanke deg først kanskje? haha jeg orker ikke to-arms pushups engang... så lar push-up greia være jenters greie.. :P

Digg søndag.. sol varmt og masse snack.. Formel 1 på tv og Cricket kamp på pc (pakistan vs india) kaos!

Skrevet

Har egentlig ikke prøvd noe særlig, og nå er det skitlenge siden jeg har trent. Finner bare på teite unnskyldninger hver gang, stusselige greier.

Kanskje det er som dips, vrient å få til en eneste en, men når det først løsner tar man fint 6-8 reps x3?

Skrevet
Har egentlig ikke prøvd noe særlig, og nå er det skitlenge siden jeg har trent. Finner bare på teite unnskyldninger hver gang, stusselige greier.

Kanskje det er som dips, vrient å få til en eneste en, men når det først løsner tar man fint 6-8 reps x3?

Kjenner til den. Har ganske bra treningsanlegg ombord, men har nesten aldri brukt det. Er ikke så gira på trening etter en 12timers arbeidsdag.

Får se om jeg gidder å prøve litt da, og se om det kommer seg. Burde jo klare 20x3 på hver arm. :wink:

Slanke deg først kanskje?

Hehe, jeg kan jo ikke slanke meg. Da forsvinner all polstring fra ræva, og jeg vil ikke lengre være i stand til å kjøre båt med upolstrede tofter. ;)

Skrevet

Er så jævla lat om dagene jeg. Gjør ingenting, men har allikevel ikke overskudd. Og jeg vet så inderlig godt at om jeg bare tar meg sammen og får inn litt treningsrutiner, så får jeg mer overskudd til å styre på med andre ting også. Vond sirkel rett og slett. Den skal brytes NÅ!

Snakkes, stikker og løper og pumper litt!

Skrevet

Det er riktige innstillinga flonoen! :) Lykke til med løpinga ;)

Hafsmo, prøv å slipp deg sakte ned mot gulvet når du ikke klarer å dytte deg opp mer. Det er samme med hangups osv, der hjelper det å slippe seg sakte ned når man ikke klarer å dra seg opp lenger ;)

Skrevet

Kjøpte en bil med hjemmesota lykter for litt siden..

Nye lykter finnes ikke lengre, og brukte finnes sjeldent tilsalgs, og for blodpris.

Er det noe jeg kan bruke for å fjerne sotsprayen, uten og ødelegge glasset samtidig?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...