Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg har sakt tidligere har en Rød a5 coupe 2.0 TFSI 2010 modell til salgs, hvis noen vil prøve noe nytt hehe

Skrevet
Hvordan fungerer leasing?

man betaler innskuddet, månes prise og tut og kjør? må man ha forsikring eller er den med i månedsprisen?

Angående levering etter at avtalen har gått ut går de over den med lupe for og finne feil eller hvordan er det?

Stemmer det... Betal engang beløpet/innskudd, deretter mnds leia..Det er inkludert service og forsikring, men uten årsavgift... Ved innlevering er de nøye på km standen, samt tilstanden på bilen. Normal slitasje er "akseptert" men de trekker ifra en del om det er bulker/riper/skader...

Skrevet
Som jeg har sakt tidligere har en Rød a5 coupe 2.0 TFSI 2010 modell til salgs, hvis noen vil prøve noe nytt hehe

Dumt den mangler soltak :(

det har jeg faktisk ikke tenkt på, men ja du sier noe der :)

Skrevet

Hihi :mrgreen: da har jeg bestillt STOR kjørekomputer til E34en. Også den som liksom bare skulle være en nummer to bil ingen brydde seg om :wink: Rop ut hvis noen har ett par armlener i sort skinn og orginal telefon for slag :D

Skrevet

Niva er en kongebil (synonymt med kul bil) fordi hver eneste kjøretur er opplevelse :) Enten noe som ryker, at vi kjører steder vanlig personbil ikke klarer etc. Har ikke sittet i så mange firehjulstrekkere, men vi skulle opp en bratt bakke en gang og jeg satt vettskremt fordi jeg så rett opp mot himmelen :P Siden den tid har jeg ønsket meg en Subaru Forester med WRX motor. Offroad var forfriskende!

Enig med Wicky, alle merker har noe kult. T.o.m. Lada har Niva... Kongebil!

Jeg er enig, men jeg tror ikke at Wicky får seg til å si at Lada Niva er en kongebil... :lol:

Faktisk..har kjørt lada nivaen til en nabo en gang...BRÅKETE HUMPETE OG HELT FOR JÆVLIG STYGG..men fyfaen den kom seg frem og opp og ned.. kjørte sånne "blomstertraseer" på vintern på kjelsås da jeg bodde der, og den bilen kom seg opp der jeg faktisk ikke klarte å gå..

Så jah..Lada Niva er faktisk delvis konge bil :P

Skrevet
Hihi :mrgreen: da har jeg bestillt STOR kjørekomputer til E34en. Også den som liksom bare skulle være en nummer to bil ingen brydde seg om :wink: Rop ut hvis noen har ett par armlener i sort skinn og orginal telefon for slag :D

Samme sa jeg om jaguaren... "neida ingen modifikasjoner" men blei visst litt mye likevel... Men din ser jo relativt bra ut så er vel ikke dumt å påkoste små godbiter :P

Skrevet

Baller fort på seg når man først er smått igang :P:lol:

Skrevet
Interessant awt :) Mulig du nettopp fikk meg til å innse/skifte mening!

:)

Kom på at jeg glemte 5-serie GT, men på en annen side er det kanskje like greit å bare glemme den..

Den konkurrerer vel til dels mot A7, CLS og R-klasse om man legger litt godvilje til.

Nå forsvinner jo også 3-serie coupé/cab til fordel for 4-serien, der de også får følge av en 4-serie GT/4-dørs "coupé"-sak. 4-serien vil nok bli en mer "riktig" konkurrent mot A5 da den også har disse karosserivariantene, samt E-klasse coupé/cab. C-klasse coupé er muligens en mer riktig konkurrent mot 1-serie (og fremtidig 2-serie?) coupé.

Skrevet
Men så er jo din classick fra før da... Men er forskjell på å montere spoiler kontra felger også da...

Joda :) Tar litt og litt over hele sommeren. Han ene på Ensjø-bilvasken ville kjøpe bilen av meg for et par dager siden. Da fikk jeg bare lyst til å beholde den enda lenger :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...