Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slutta å uttale meg noe særlig om biler jeg ikke har prøvd. Har aldri kjørt eller sitti på med hverken M3 eller M5, så har ikke noe jeg skulle ha sagt i slike diskusjoner. Likevel er det biler som uansett generasjon står høyt på ønskelista mi. Har kjørt e28, e34, e60, e36 og e46, og om M'ene er så mye bedre enn standardbilene som alle skal ha det til, da tror ikke jeg at jeg hadde blitt skuffa med det første :P

Skrevet
Gutta på bimmerfest.com kjøper E65 745iL for 3500USD....det er sick...

Bare å flytte over dammen da ;)

kunne gjerne hatt en roadtrip i usa i 2 mnd, handla bil der nede og solgt når du skal hjem :D

Tror jeg leste om en fyr borti der som kjøpte S63 AMG fra tidlig 2000-tallet til 7000 $.

Bruktbilprisene i Norge er helt for jævlige...

Skrevet

Rublings

Du er uthvilt.

Ble helt forskrekket. Vært innom gamlejobben og vært oppe kl. 06.00 i halv annen uke nå, og hadde fagprøve denne uken, så var nok mentalt ganske sliten. Men det får da være grenser :lol: Damen var ikke særlig happy :mrgreen:

Skrevet

Haha, skal den testes hardt? :D

Mange som er nervøse for bremsing.. Aldri gjort det selv, men er det "ofte" at noe ryker, så det er grunn til bekymring? :P

Skrevet

kunne gjerne hatt en roadtrip i usa i 2 mnd, handla bil der nede og solgt når du skal hjem :D

planlegger å ta en lengre ferie i usa med fruen etterhvert... men blir nok bare å leie seg cab der borte tror jeg...

Skrevet

Lånt en 2011 520da med full m pakke innvendig og utvendig i et døgn nå :P Da blir det nedtur å tilbake til e39'en :( hehe..

Skrevet

planlegger å ta en lengre ferie i usa med fruen etterhvert... men blir nok bare å leie seg cab der borte tror jeg...

Leide denne i USA, flott bil å farte rundt i! :) Skikkelig milsluker!

DSC_0149.jpg

Skrevet
et bilde du har tatt? var isåfall et skikkelig reklameshot! :P

Et jeg tok ja :) Var heldig med stedet der, rimelig flott sted å ta bilder!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...