Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Okey forventa og få tilbake noen tusen på skatten nå... men sånn ble det ikke så kan noen smarte folk forklare meg dette?

Jeg jobbet litt i sommerferien 2011 og tjente totalt det året ca 46,700kr. Jeg hadde fri kort som varte frem til 39,000kr, så alt fra 39k til 46,7k er det betalt 50% skatt på....

SÅ når jeg da altså har betalt 50%(!!!!!) skatt på det som er av skatt(over frikort grensen)....Hvordan i HELVETE er det da mulig at jeg skal BETALE 1,700kr i skatt da?! #-o

Hva skjer med verden? :?

Nå er det så lenge siden jeg hadde frikort at jeg husker ikke reglene, men såvidt jeg husker er det ikke sånn at man slipper skatt opp til grensa og så blie vanlig skatteyter etterpå.

Da ville jo alle i Norge brukt frikort på januarlønna hvert år.

Det vil vel si at du har skattet ca 5,5k for -11, og det er jo knapt 10% det.

Skrevet

Dreiv og så på Outback selv...Ifølge utube er jo subaru best på fremkommelighet selv med bare ett hjul som har grep...

Det er utrolig langt fra min erfaring med Subaru. Skal du komme deg noen steder med slike småtasser må du justere litt på dem. Som f.eks denne Legacyen.

21062010011.jpg

Skrevet
Da ble det jaggu sykkel til sommeren :)

Gratulerer :) MC er noe helt eget!

Jaa, gleder meg til å få kjørt! Frihetsfølelse og kjøre sykkel.. Rett og slett herlig! :)

Skrevet
Da ble det jaggu sykkel til sommeren :)

Gratulerer unge mann. :-) Kjør forsiktig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...