liffi Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 hvilke fjærbein passer overens på 540i ? er det likt fra 525 å opp? litt grønn på dette.
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Er ikke alle fjerbeina like da? Var ikke forskjellen fra 91-92 årsmodell (ABS-ring)? Jeg husker egentlig ikke, så jeg bare sier ting.
liffi Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 mener di er like jeg å. men 518 - 520 er forskjellig ?! tynnere! fant ikke noe på nette eller. vill helst ikke kappe istykker di jeg har
S.Hafsmo Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Du får sjekke på RealOEM.com om de har samme delenr. Synes bare å huske at jeg kjøpte de fjærbeina jeg brukte, fra en 520i.
noekult Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Noen som har sett denne her? En av de beste tekstingene av dette klippet Denne da Hahaha, jeg daua på "It's okay, he can take the M5"! Men ja, ///M is dying... :'(
rublings Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Hoho, i går ble det arrangert surprice-party hvor jeg var "offeret" Trodde jeg skulle i familiebesøk hos kjæresten min, hvor det skulle være raspeballer og mye tørrprat. Åpner døren fra gangen og der står alle nære venner og venninner under et stort banner hvor det står "gratulerer med fagbrev", samtidig som de roper "surprice" og smeller kinaputter Kan vel si at kvelden og natten endte litt annerledes enn forventet ja, og jeg fikk nesten hjertestans
FredrikE24 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Det hørtes superhyggelig ut! Gøy når det blir slik!
rublings Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Aldri vært med på noe sånt før, og at de har klart å holde det hemmelig er helt utrolig. Når det er sagt så puslet jeg sammen noen biter når hjerterytmen hadde roet seg litt, og det har vært noen close calls
Ostnes Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Var ute å lufta bilen min for første gang på sikkert 4 uker i går. Tørre veier og sol, og tydelig at folk var ute for å vise frem bilene sine med sommerfelger på. Sklei rundt i byen i flere timer, og det virka som alle var i bedre humør enn normalt. Koste meg, selv om jeg fortsatt kjører rundt på vinterdekk.. I dag derimot sliter jeg med tiidenes fyllesyke, og håper bare dagen kan bli ferdig så jeg får komt meg opp til GS på Bud å hente nye felgpakker til både meg og bruttern i morgen.
FredrikE24 Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Har vært fint nå! Har ikke tatt ut BMWn og Merca har jeg en stor skrusjau på, skal handle inn de siste delene imorra så blir det bra!
Julianv Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Hoho, i går ble det arrangert surprice-party hvor jeg var "offeret" Trodde jeg skulle i familiebesøk hos kjæresten min, hvor det skulle være raspeballer og mye tørrprat.Åpner døren fra gangen og der står alle nære venner og venninner under et stort banner hvor det står "gratulerer med fagbrev", samtidig som de roper "surprice" og smeller kinaputter Kan vel si at kvelden og natten endte litt annerledes enn forventet ja, og jeg fikk nesten hjertestans Hahahaha ja det var en artig kveld Ufattelig vanskelig å holde slikt hemmelig
Julianv Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Noen som vet hva slakk heter på engelsk? Står helt fast i hodet mitt her.. Må spørre selger på ebay om det er noen slakk i snekken han selger
rublings Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Slack? Kan jo bare spørre om snekken er "tight" og ikke "loose", da bør han vel skjønne tegningen?
Larsinnj Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Jeg tenker bare på play. Men synes det høres litt snodig ut.. Does it have any play, or is it tight?
Anbefalte innlegg