Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grusomt å være på nett med en 1mb/s linje!

Over til noe mer gledelig, motorsykkelen kommer mest sannsynlig ut fra vinterlagring til helgen :D

*Glede seg*

Skrevet
Og ja..alle biler blir større og større... Minste VW Polo er større enn 80talls Passat nesten...

Ja F30 er jo bare noen cm kortere enn E34. F10 er 10 cm kortere enn E38 og faktisk like bred så bilden vokser som bare det. En ny Toyota Yaris er i dag både langt bredere og nøyere enn en 240 som var 80 tallets storsedan :)

Skrevet
5ern var grandios... Stor og kraftig og veldig potent... Men treer-cabben var faktisk mer givende.. Nå kjørte jeg ikke akkurat spenstig eller aktivt/gris med noen av bilene, men ble veldig overrasket over hvor komfortabel 5ern var.. nesten så jeg vil ha en slik en... (nesten like stor som sjuern min)

Ja F10 er en kjempe, man føler man kjører tanks når man sitter inni og ruller bortover :) Får ikke samme tunge følelse i E60. Selg alle bilene dine og kjøp deg en 530xd eller hent en 535i fra Tyskland, havner på rund 700 000 ,- på Norske skilt :) Har sittet på i F10 535I, går som et uvær og har nydelig lydbilde 8) Nærmeste man kommer en vassekte BMW etter gammel oppskrift :)

Tror ikke det blir ny bil med det første dessverre...Blir å kvitte meg med alle vi har nå og heller få oss en snusfornuftig billig bil.. skoda.. hmm..På tide å få seg leilighet og sånt før man snuser på dyr bil igjen sier kona.. :lol:

men ja...er enig i at F10 virker monster iforhold til E60 som igjen virker "plastikk" sammenlignet med nye femmern..Men er vel noe i det at kvaliteten økes jo betraktelig på hver nye modell...

men på en annen måte følte jeg at E65 var mer grandios og "fremtredende" i trafikken enn F01.. Selv om F01 hadde fikset de små "feilene" i opplevd kvalitet kontra E65.. Litt mindre plastikkfeeling i bryterne, samt tyngre lyd når man lukket dørene (irriterer meg over dette i E65) F01 er dessverre for anonym og booring med tanke på F10...

Skrevet

Og der fikk bruttern lappen... Første forsøk på teori og oppkjøring (skulle bare mangle..Han har bachelor i jus...) Så der forsvinner vel både felg og støtfangere på begge bilene..hmhmhm.. :P

Skrevet
Og der fikk bruttern lappen... Første forsøk på teori og oppkjøring (skulle bare mangle..Han har bachelor i jus...) Så der forsvinner vel både felg og støtfangere på begge bilene..hmhmhm.. :P

hahahahahahah. som far som sønn, når det gjelder han da eller?

Skrevet

Tror ikke det blir ny bil med det første dessverre...Blir å kvitte meg med alle vi har nå og heller få oss en snusfornuftig billig bil.. skoda.. hmm..På tide å få seg leilighet og sånt før man snuser på dyr bil igjen sier kona.. :lol:

Er nok mest fornuftig som fruen din mener ja, men da gjelder det å "leve livet" mens man kan. Hadde ikke vi holdt på med boligbygging nå så hadde jeg sikkert kjøpt F10 for lengst, og i allfall E24 635 :) Har bare forelsket meg helt i de to bilene der, så når huset står ferdig så skal det spares :wink: Så kanskje i 2014 eller sent i 2013 hvis jeg er heldig så blir det F10, E24 skal jeg prøve å få meg til neste år :)

Skrevet

Er nok mest fornuftig som fruen din mener ja, men da gjelder det å "leve livet" mens man kan. Hadde ikke vi holdt på med boligbygging nå så hadde jeg sikkert kjøpt F10 for lengst, og i allfall E24 635 :) Har bare forelsket meg helt i de to bilene der, så når huset står ferdig så skal det spares :wink: Så kanskje i 2014 eller sent i 2013 hvis jeg er heldig så blir det F10, E24 skal jeg prøve å få meg til neste år :)

bra planer!! :applause: da får du også vente på f10 facelift som kommer om 3-4 år?

Skrevet
Er jus-studenter bedre sjåfører enn andre?

nei han er nok elendig sjåfør..var bare ment som en humoristisk greie med tanke på teori-prøven.. :)

Skrevet

hahahahahahah. som far som sønn, når det gjelder han da eller?

Vi får se da.. Ingenting er sikkert enda..Men av han kan jeg kreve penger ved skade..så...

Skrevet
Og det er ingenting som heter bachelor i jus. Det er master i rettsvitenskap eller ingenting, uansett hva høgskolene vil kalle det ;)

Sant nok..Ferdig med 3året på "advokatlinja" i lillehammer som dem sier det der borte...

Skrevet

ja kona er ganske fornuftig når det gjelder sånt..jeg hadde vel hatt F02 om det ikke var for henne :P

Skrevet

Har svar på det meste du :beer:

Tja, av og til. Jeg begynner av og til å lure når jeg ser jeg har skrevet at det hjelper å tapetsere stemplene eller det jeg skrev om S13 på Facebook for halvår sia(?). Men gårsdagens svar var ikke i påvirke av noe som helst, det er bare å tenke "utenfor boksen" som folk sier, så kommer historien av seg selv :) Ha en fin dag og ei fin uke videre!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...