Fredrik 90 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Meget rart at han får fortsette... Men hun derre dolla i den videoen..Er hu pen?! Jækla blåst nek ville jeg sagt i allfall. Ikke var ho pen heller
Kjexx Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Må jo ikke skade folk på en synlig måte.. Jasså? Har du hatt superglue2000 i renati`n til noen?
Erebus Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 http://www.seher.no/892813/ronaldos-kja ... aa-twitter ahhh
wicky124 Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Meget rart at han får fortsette... Men hun derre dolla i den videoen..Er hu pen?! Jækla blåst nek ville jeg sagt i allfall. Ikke var ho pen heller Så ut som en "bruuur"
noekult Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Ja se der, klokka nærmet seg midnatt og fisken tittet frem...
fish Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Haha.. Ser det er mest aktivitet på bimmers når jeg er på jobb. Grr..
rublings Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Fisken biter best når solen er gått ned vettu Hva jobber du med?
Kvasi Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 At det er irriterende at pcen blir tom for strøm, og skrur seg av når jeg sitter i bilen å roter i sprutet ja, det skal altså være sikkert..
S.Hafsmo Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Har kjørt bil i snart 3 år, og moped 2 år før der igjen. ALDRI blitt stoppa... ure white...haha Jeg blir alltid stoppet. Til tross for å være skammelig bleik. Tror hu politifrøkna er ute etter kroppen min.
fish Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Morsomt system vi har i Norge. Eks'n min sier opp barnetillegget på Nav for å slippe å betale bidrag til meg. Hu får nå ei lavere inntekt som gir hu rett til å søke bostøtte. Siden bostøtte ikke er inntekt, så har hun da så lav inntekt nå at hu slipper å betale bidrag, men hu vil allikevel ha omtrent like mye som før. Heie Norge!!!
knut_olestad Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Morsomt system vi har i Norge. Eks'n min sier opp barnetillegget på Nav for å slippe å betale bidrag til meg. Hu får nå ei lavere inntekt som gir hu rett til å søke bostøtte. Siden bostøtte ikke er inntekt, så har hun da så lav inntekt nå at hu slipper å betale bidrag, men hu vil allikevel ha omtrent like mye som før. Heie Norge!!! Ja ikke sant.. Kjenner man systemet kan man gjøre mye rart med loven i hånd.
noekult Skrevet Mars 26, 2012 Skrevet Mars 26, 2012 Morsomt system vi har i Norge. Eks'n min sier opp barnetillegget på Nav for å slippe å betale bidrag til meg. Hu får nå ei lavere inntekt som gir hu rett til å søke bostøtte. Siden bostøtte ikke er inntekt, så har hun da så lav inntekt nå at hu slipper å betale bidrag, men hu vil allikevel ha omtrent like mye som før. Heie Norge!!! Norge = Because, fuck logic!
Anbefalte innlegg