Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Meget rart at han får fortsette... Men hun derre dolla i den videoen..Er hu pen?!

Jækla blåst nek ville jeg sagt i allfall. Ikke var ho pen heller

Skrevet
Meget rart at han får fortsette... Men hun derre dolla i den videoen..Er hu pen?!

Jækla blåst nek ville jeg sagt i allfall. Ikke var ho pen heller

Så ut som en "bruuur" :P

387539_151713044932239_100002806322311_151949_1827148303_n.jpg

Skrevet

Haha.. Ser det er mest aktivitet på bimmers når jeg er på jobb. Grr..

Skrevet

At det er irriterende at pcen blir tom for strøm, og skrur seg av når jeg sitter i bilen å roter i sprutet ja, det skal altså være sikkert..

Skrevet
Har kjørt bil i snart 3 år, og moped 2 år før der igjen. ALDRI blitt stoppa...

ure white...haha :P

Jeg blir alltid stoppet. Til tross for å være skammelig bleik.

Tror hu politifrøkna er ute etter kroppen min. [-X

Skrevet

Morsomt system vi har i Norge. Eks'n min sier opp barnetillegget på Nav for å slippe å betale bidrag til meg. Hu får nå ei lavere inntekt som gir hu rett til å søke bostøtte. Siden bostøtte ikke er inntekt, så har hun da så lav inntekt nå at hu slipper å betale bidrag, men hu vil allikevel ha omtrent like mye som før. Heie Norge!!!

Skrevet
Morsomt system vi har i Norge. Eks'n min sier opp barnetillegget på Nav for å slippe å betale bidrag til meg. Hu får nå ei lavere inntekt som gir hu rett til å søke bostøtte. Siden bostøtte ikke er inntekt, så har hun da så lav inntekt nå at hu slipper å betale bidrag, men hu vil allikevel ha omtrent like mye som før. Heie Norge!!!

Ja ikke sant.. Kjenner man systemet kan man gjøre mye rart med loven i hånd.

Skrevet

Norge = Because, fuck logic!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...