Fredrik 90 Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Skjønner meg ikke på alt det regnværet som er andre steder i landet. Her på Sørlandet har det ikke regnet en dråpe på 3 uker, er knusktørt og stor skogbrannfare. Bare sol og skyfri himmel
Julianv Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Her i Bergen hadde vi 4 dager med sol. Det var visst nok det, så nå er det nok flere uker med regn framover før vi kanskje får to-tre dager med sol i sommerferien
Ostnes Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Har iPad den "delt Internett" funksjonen, så den kan erstatte det trådløse mobile bredbandet mitt?
Robkill Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Skjønner meg ikke på alt det regnværet som er andre steder i landet. Her på Sørlandet har det ikke regnet en dråpe på 3 uker, er knusktørt og stor skogbrannfare. Bare sol og skyfri himmel Ikke hver eplekjekk nå! Godværet vårt forsvinner over helgen
spruddel Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Noen som finner link til den failen fra chatroulette hvor to jenter prater med en kar og praten blir litt dirty før de finner ut at det er faren til hun ene? Han sier visst at han vil ha seg med venninna til datteren sin eller noe sånn.?
haybimmsen Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Noen som finner link til den failen fra chatroulette hvor to jenter prater med en kar og praten blir litt dirty før de finner ut at det er faren til hun ene? Han sier visst at han vil ha seg med venninna til datteren sin eller noe sånn.? hørtes pedofilt ut:P
spruddel Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Det er litt morsomt å lese, reaksjonen hennes når hun skjønner det er faren hennes hun prater med. Tenkte jeg skulle vise den til noen i klassen, men finner den ikke. Forresten, dagens latterkrampe. Herregud som jeg lo. Traff på en potet på veien m.db.no/2012/03/28/nyheter/prest/utenriks/sykeshus/operasjon/20885702/?www=1
Clerion Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Bra jobba Heldig da ettersom den bilen har en trefire farger Få tatt takst, velg å gjøre jobben selv og få gjort den svart så har han hellakkering og rustfjerning og strøken bil i boks
fish Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Har iPad den "delt Internett" funksjonen, så den kan erstatte det trådløse mobile bredbandet mitt? Den har "delt internett". Jeg kjøpte kun WiFi versjonen og "deler" internett med iPhonen når jeg ikke er i nærheten av trådløs modem.
316 Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Bra jobba Heldig da ettersom den bilen har en trefire farger Få tatt takst, velg å gjøre jobben selv og få gjort den svart så har han hellakkering og rustfjerning og strøken bil i boks Ble ikke brukt noe skademelding i denne saken... De skulle bare ringes, og hu skulle gledelig betale en sum for å få fikset bilen hans... Sa han kunne prøve seg på 4 lapper jeg, det kan ikke være så galt?
janerik171187 Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Bra jobba Heldig da ettersom den bilen har en trefire farger Få tatt takst, velg å gjøre jobben selv og få gjort den svart så har han hellakkering og rustfjerning og strøken bil i boks Ble ikke brukt noe skademelding i denne saken... De skulle bare ringes, og hu skulle gledelig betale en sum for å få fikset bilen hans... Sa han kunne prøve seg på 4 lapper jeg, det kan ikke være så galt? ser ut som det bare er å bytte dør+skjerm så er nok ikke så gerlig sum, men bør nok helst finne delene først, om man må handle deler og lakke de i riktig farge, så holder ikke 4k
rublings Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Skjerm, dør pluss lakkering til 4k? Høres lite ut.
Anbefalte innlegg