Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har erfaring med utendørs jakuzzi her? Drift, pris, størrelse osv?

Har et ute her med plass til 4 stk. Ca 1000 liter. Koster vel ca 500 i mnd i strøm(er 6-7 år gammelt nå)

+ kjemikaler osv. Usikker på årsforbruket men ca 1500-2000 kanskje.

Jeg ville sjekket opp nøye før kjøp info om støy og vedlikehold. Jeg har vurdert å bytte med et nytt som er mer stillegående, siden det står rett utenfor soverommet. Er lurt å sjekke hvor lenge det kan stå uten tilsyn for eks.

Kjedelig å dra på lengre ferier om det ikke kan stå på om vintern. Har lest om en produsent som garanterer at du kan la det gå i 8 uker uten tilsyn + 30 dager uten at det fryser om strømmen går. Sånt er lurt å vurdere :)

Skrevet

Har et ute her med plass til 4 stk. Ca 1000 liter. Koster vel ca 500 i mnd i strøm(er 6-7 år gammelt nå)

+ kjemikaler osv. Usikker på årsforbruket men ca 1500-2000 kanskje.

Hvis det koster 500kr i mnd kan det vel umulig bli 1500- 2000 kr i året?

Wicky: Hva betyr dette? magar desi dhoond le...aunty kæzer deg om du hooker opp chipper :P

Skrevet
Mattsort er like oppbrukt som hvit bil...

Derfor du ikke vil ha hvit 7'r lenger?

jupp...er hvite biler overalt i oslo...derfor jeg vil ha rød....

Skrevet
Ikke generelt glad i matt sort vinyl. Men dette var rett og slett pojno!

0477_modifi-1.jpg

0488.jpg

Daaaaaamn!!! Det synes jeg var småfrekt! Matt er vanskelig å gjennomføre (for å ikke snakke om å holde reint) men den var fin. Mangler bare solfilm...

Skrevet

Ikke diss hvit bil a! :P eller min er vel mer egghvit med masse støv og shit på, orker ikke vaske... :P

men e39'n vil jeg ha matt grå folie på! <3

Skrevet

Jeppsi pepsi! ;) Har et på fjellet, plass til 6 og rommer ca 2.000 Liter.. Strømforbruket økte med 5kw i året etter installasjon.

Da står karet på 26grader året rundt.. Jævlig digg å ha sommer som vinter! Anbefales

Skrevet

Jeppsi pepsi! ;) Har et på fjellet, plass til 6 og rommer ca 2.000 Liter.. Strømforbruket økte med 5kw i året etter installasjon.

Da står karet på 26grader året rundt.. Jævlig digg å ha sommer som vinter! Anbefales

Jeg er litt mere harry og foretrekker vedfyrt stamp. ;)

Gratis varme og minimalt med vedlikehold.

Skrevet

Jeg er litt mere harry og foretrekker vedfyrt stamp. ;)

Gratis varme og minimalt med vedlikehold.

Blir vell ikke slik massasje å styr i den vell?:P

Skrevet
Hvor stort er det macus? 220x220? mye er 5kw i året da? i cash..

Er vel noe og 240x240 om ikke større.. Hvor mye 5kw er i året har jeg ikke snøring om :P

Skrevet
Rød er midtlivskrisa for menn i 30-40åra :D weeee

Hmm.. tja..vil nå si mere for de som er i slutten av 20-årene.. Gift, og gjerne med ei fra Nord-Norge.. Jobber, men har likevel for mye fritid på jobb (blogger for mye)..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...