wicky124 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Lurer på å kjøpe en 93 MB e-klasse 250 diesel som pendlebil, uten turbo og ikke akkurat et monster med sine 111 hk og 173 Nm. Noen som har erfaring med modellen? Umulig å drepe den...selv uten motorolje Usikker på om du skal ha sedan/stv men det viktigste er å kjøpe en uten rust..De ruster som regel i skjermer og dører..Om det er noe rust på overkant av den platen på dørene så er det garantert mer under den også.. Om du skal ha en bil som varer i en evighet, kjøp en med så lite utstyr som mulig... Soltaket er som regel en svakhet på disse, vaiern detter av, så sørg for at den går som den skal.. Pluss, vindusviskern er en svakhet på alle w124 modeller... Er den veldig treig når ruta er tørr så styr unna (koster vel fort par tusen å få dette fikset) Utenom disse småtingene er det generelt lite som kan bli ødelagt på disse så er igrunn bare å kjøpe og kjøre
wicky124 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Lurer på å kjøpe en 93 MB e-klasse 250 diesel som pendlebil, uten turbo og ikke akkurat et monster med sine 111 hk og 173 Nm. Noen som har erfaring med modellen? Wicky har sikkert eid en hehe har nok det ja...blant mine 30 124 modeller så var det også 2stk 250D og en 250Dstt
Fredrik Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Lurer på å kjøpe en 93 MB e-klasse 250 diesel som pendlebil, uten turbo og ikke akkurat et monster med sine 111 hk og 173 Nm. Noen som har erfaring med modellen? Umulig å drepe den...selv uten motorolje Usikker på om du skal ha sedan/stv men det viktigste er å kjøpe en uten rust..De ruster som regel i skjermer og dører..Om det er noe rust på overkant av den platen på dørene så er det garantert mer under den også.. Om du skal ha en bil som varer i en evighet, kjøp en med så lite utstyr som mulig... Soltaket er som regel en svakhet på disse, vaiern detter av, så sørg for at den går som den skal.. Pluss, vindusviskern er en svakhet på alle w124 modeller... Er den veldig treig når ruta er tørr så styr unna (koster vel fort par tusen å få dette fikset) Utenom disse småtingene er det generelt lite som kan bli ødelagt på disse så er igrunn bare å kjøpe og kjøre En helt grei oppsummering, men pass i tillegg på hvis det er veldig mye slark i styringen. W124 har gammeldags styresnekke og hvis den er strammet til maks samtidig som alle ledd/balljoints er skiftet må snekken skiftes. Dette kan fort koste noen kroner.
wicky124 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Av alle mine mercer var det faktisk bare en som hadde slark i styringen... Men det var ikke verre enn at man ble vant til å kjøre den slik.. Etter flere år på merceforumet er det ikke så veldig mange som har bytta snekke egentlig..Men de har byttet hjelpesnekka/styredemper under bilen (usikker på om det er det det heter) for å få en strammere/korrekt styring styring...
evi Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Haha.. Fant akkurat ut at jeg har fått vanlig lønn på torsdag og fredag, og ubegrunnet fravær fordi jeg ikke hadde full dag på mandag.. Ned å kjefte på de på lønningskontoret neste!
hermanoo90 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Noen her som vet om hvordan jeg kan polere en klokke? Har noen små riper i glasset samt armbåndet rundt som er i metall. Klokken er av typen Nixon 51-30 og skal selges, men vil selge den i perfekt syns-stand.
StianA Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Noen her som vet om hvordan jeg kan polere en klokke? Har noen små riper i glasset samt armbåndet rundt som er i metall. Klokken er av typen Nixon 51-30 og skal selges, men vil selge den i perfekt syns-stand. Pris??? og hvordan farger er det?
Odd-M Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Lurer på å kjøpe en 93 MB e-klasse 250 diesel som pendlebil, uten turbo og ikke akkurat et monster med sine 111 hk og 173 Nm. Noen som har erfaring med modellen? Umulig å drepe den...selv uten motorolje Usikker på om du skal ha sedan/stv men det viktigste er å kjøpe en uten rust..De ruster som regel i skjermer og dører..Om det er noe rust på overkant av den platen på dørene så er det garantert mer under den også.. Om du skal ha en bil som varer i en evighet, kjøp en med så lite utstyr som mulig... Soltaket er som regel en svakhet på disse, vaiern detter av, så sørg for at den går som den skal.. Pluss, vindusviskern er en svakhet på alle w124 modeller... Er den veldig treig når ruta er tørr så styr unna (koster vel fort par tusen å få dette fikset) Utenom disse småtingene er det generelt lite som kan bli ødelagt på disse så er igrunn bare å kjøpe og kjøre En helt grei oppsummering, men pass i tillegg på hvis det er veldig mye slark i styringen. W124 har gammeldags styresnekke og hvis den er strammet til maks samtidig som alle ledd/balljoints er skiftet må snekken skiftes. Dette kan fort koste noen kroner. Da takker jeg for bidragene. Jeg er særdeles usikker på om det er bilen for meg pga. manglende motorkraft. Bilen er på mange måter den rake motsetning av BMWs kvaliteter...
316 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 130 lapper? Really? http://www.finn.no/finn/finncode/result ... e=34232792
hermanoo90 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 130 lapper? Really?http://www.finn.no/finn/finncode/result ... e=34232792 Enten så er det noe stort, som ikke er nevnt i annonsen en lurifaks eller one in a million chance av å tjene 50-100 000 tusen raskt, evt skaffe seg en billig klassiker
Erebus Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Hvis det er så lett å tjene penger på 850`er, hvorfor er du ikke på telefonen
316 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Haha.. Fant akkurat ut at jeg har fått vanlig lønn på torsdag og fredag, og ubegrunnet fravær fordi jeg ikke hadde full dag på mandag.. Ned å kjefte på de på lønningskontoret neste! Det er IKKE gøy! Venter selv på lønnsslippen nå for å se hvor mye feil jeg har fått!
Erebus Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34240943 Så veldig fin ut, perfekt bruksbil
316 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Stjal klær på Statoil Onsdag formiddag mottok politiet melding om klestyveri fra Statoil-stasjonen i Vangsvegen på Hamar. Politiet opplyser at en mann fra Romania ble tatt på fersk gjerning i det han stjal klær fra klesinnsamleren til HIAS som står på stedet. – Politiet rykket ut og snakket med vedkommende, sier operasjonsleder Ragnar Øverland ved Hedmark politidistrikt. Han legger til at gjerningsmannen vil bli anmeldt for tyveriet. DETTE har purken tid til! Faen så tragisk.
Anbefalte innlegg