Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du sikker på det Wicky? Denne lå tidligere ute til 150k. Den har vært kræsjet og har blitt reparert igjen.

I tillegg er E31 noe overpriset, og bilene til over 200k kan ligge flere år uten å bli solgt.

Skrevet

Basert på E32 og er dermed noe kjedelig å kjøre. Ikke egentlig en sportsbil og tårefremkallende dyr i drift. Det er en grunn til at de ikke blir solgt.

Skrevet
Basert på E32 og er dermed noe kjedelig å kjøre. Ikke egentlig en sportsbil og tårefremkallende dyr i drift. Det er en grunn til at de ikke blir solgt.

er 850 kjedelig og ikke en sportsbil? selv ikke med manuell?

Skrevet

Sist jeg kjørte 850I så vil jeg ikke si at den er kjedelig å kjøre, den har heller ikke like mange kilo å drasse med seg som en E32 og har en helt annen kjørekarakter. V12ern er forøvrig topp, men trøst :)

Skrevet
Sist jeg kjørte 850I så vil jeg ikke si at den er kjedelig å kjøre, den har heller ikke like mange kilo å drasse med seg som en E32 og har en helt annen kjørekarakter. V12ern er forøvrig topp, men trøst :)

1989 850ia, 1790Kg! 1989 750ia, 1800Kg. :wink:

Edit:

CSI'n veier forøvrig hele 1975 kg.

Skrevet

Definitivt ikke en sportsbil basert på vekta ihvertfall.

Skrevet

Definitivt ikke en sportsbil basert på vekta ihvertfall.

850i er vel såvidt jeg vet en Grand Tourer :)

Skrevet
Er du sikker på det Wicky? Denne lå tidligere ute til 150k. Den har vært kræsjet og har blitt reparert igjen.

I tillegg er E31 noe overpriset, og bilene til over 200k kan ligge flere år uten å bli solgt.

Jupp.. Lys grønn farge med beige skinn..Usikker på om det var 840eller 850..Men lå ute til 119k..så ned til 99 også ble den solgt (ringte på den dagen etter den blei solgt)

Skrevet

kjenner han godt, de klarer aldri ta han uansett, men ja det er jo ikke annet en skrytevideo

Hvorfor skulle de ikke klare å ta han? Fordi han er så tøff og kjører så fort? :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...