Tzunami Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Original M-tech bil.. yeah right..:http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... img8828754 Hva har han gjort med nyrene? :S
316 Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Det er en del små ting som må fikses, som kjørelys bakk om, det kan være dårlig kontakt eller vette faen ikke heilt. Hahaha!
knut_olestad Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Original M-tech bil.. yeah right..:http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... img8828754 Hva har han gjort med nyrene? :S Vært borti noe sikkert. Gamlebilen til en kompis, var fullstendig rævkjørt når han solgte den. Ett m-tech kit og diverse smått så er den plutselig verdt nesten 4 ganger så mye som han fikk
Jokkke Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Har jo klart å miste ene nøkkelen til BMW'en.. Det er snakk om en 1992 320i Coupe, og denne har jo ikke startsperre. Hvor mye koster det for en ny BMW nøkkel? Noen som kan hjelpe meg?
Kvasi Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Original M-tech bil.. yeah right..:http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... img8828754 Hva har han gjort med nyrene? :S Sikkert postordre fra esbildeler
fish Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Har jo klart å miste ene nøkkelen til BMW'en.. Det er snakk om en 1992 320i Coupe, og denne har jo ikke startsperre. Hvor mye koster det for en ny BMW nøkkel? Noen som kan hjelpe meg? Vil anta at den koster rundt 500,-
Eksos Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Forferdelig hærlig å ligge våken hele natta, og fortsatt ikke få sove når man starter på jobb om en time.. Får hoppe i dusjen, steke meg noen rundstykker, og satse på at dagen blir så bra som mulig
Azeton Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Har jo klart å miste ene nøkkelen til BMW'en.. Det er snakk om en 1992 320i Coupe, og denne har jo ikke startsperre. Hvor mye koster det for en ny BMW nøkkel? Noen som kan hjelpe meg? Vil anta at den koster rundt 500,- Lagde en ekstra nøkkel til en E30 jeg hadde, kostet nøkkelen + 100kr for sliping mener jeg
wicky124 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Forferdelig hærlig å ligge våken hele natta, og fortsatt ikke få sove når man starter på jobb om en time.. Får hoppe i dusjen, steke meg noen rundstykker, og satse på at dagen blir så bra som mulig Sleit hardt med å sovne selv inatt...Lå og vrei meg til 04 idag..og da jeg endelig slukna kom den forbannade katta inn og mjaua seg halvt ihjel...
StianA Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 på vei til jobb i dag fant jeg en negativ ting med å ha senka bil, lå bak en lastebil å så plutselig at det lå en grevling i veien, hadde ikke mulighet og svinge unna den pga. midtrabatt så jeg beit tenna sammen å håpet jeg hadde høy nok bil så jeg ikke traff den, men jeg traff den og slepte den i frontfangeren nesten frem til jobb så hele fronten på bilen min er blodig Greate
StianA Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 *Denne var tøff http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=34259125
ls44mm Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Plass til en busa motor oppi der. Holder i masse vis som sugemotor. =) Ellers så kan jeg sitere vin diesel nå som jeg har blitt småbarnspappa... For når jenta mi er stille etter noe skriking så tenker jeg:For those ten seconds or less, I'm free. 1.5 timer med søvn på øye før første dag på jobben siden kidden ble født.
wicky124 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 på vei til jobb i dag fant jeg en negativ ting med å ha senka bil, lå bak en lastebil å så plutselig at det lå en grevling i veien, hadde ikke mulighet og svinge unna den pga. midtrabatt så jeg beit tenna sammen å håpet jeg hadde høy nok bil så jeg ikke traff den, men jeg traff den og slepte den i frontfangeren nesten frem til jobb så hele fronten på bilen min er blodig Greate picture please...
StianA Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 på vei til jobb i dag fant jeg en negativ ting med å ha senka bil, lå bak en lastebil å så plutselig at det lå en grevling i veien, hadde ikke mulighet og svinge unna den pga. midtrabatt så jeg beit tenna sammen å håpet jeg hadde høy nok bil så jeg ikke traff den, men jeg traff den og slepte den i frontfangeren nesten frem til jobb så hele fronten på bilen min er blodig Greate picture please... Skulle ha mindt meg på det før skjefen sendte meg avgårde for og vaske bilen fikk ikke lov å ha bilen parkert utenfor jobben slik
Anbefalte innlegg