Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en del små ting som må fikses, som kjørelys bakk om, det kan være dårlig kontakt eller vette faen ikke heilt.

Hahaha! :mrgreen:

Skrevet

Har jo klart å miste ene nøkkelen til BMW'en..

Det er snakk om en 1992 320i Coupe, og denne har jo ikke startsperre.

Hvor mye koster det for en ny BMW nøkkel? :) Noen som kan hjelpe meg? :D

Skrevet

Vil anta at den koster rundt 500,-

Skrevet

Forferdelig hærlig å ligge våken hele natta, og fortsatt ikke få sove når man starter på jobb om en time.. Får hoppe i dusjen, steke meg noen rundstykker, og satse på at dagen blir så bra som mulig :P

Skrevet

Vil anta at den koster rundt 500,-

Lagde en ekstra nøkkel til en E30 jeg hadde, kostet nøkkelen + 100kr for sliping mener jeg

Skrevet
Forferdelig hærlig å ligge våken hele natta, og fortsatt ikke få sove når man starter på jobb om en time.. Får hoppe i dusjen, steke meg noen rundstykker, og satse på at dagen blir så bra som mulig :P

Sleit hardt med å sovne selv inatt...Lå og vrei meg til 04 idag..og da jeg endelig slukna kom den forbannade katta inn og mjaua seg halvt ihjel...

Skrevet

på vei til jobb i dag fant jeg en negativ ting med å ha senka bil, lå bak en lastebil å så plutselig at det lå en grevling i veien, hadde ikke mulighet og svinge unna den pga. midtrabatt så jeg beit tenna sammen å håpet jeg hadde høy nok bil så jeg ikke traff den, men jeg traff den og slepte den i frontfangeren nesten frem til jobb :lol: så hele fronten på bilen min er blodig Greate :P

Skrevet

Plass til en busa motor oppi der. Holder i masse vis som sugemotor. =) Ellers så kan jeg sitere vin diesel nå som jeg har blitt småbarnspappa... For når jenta mi er stille etter noe skriking så tenker jeg:For those ten seconds or less, I'm free.

1.5 timer med søvn på øye før første dag på jobben siden kidden ble født.

Skrevet
på vei til jobb i dag fant jeg en negativ ting med å ha senka bil, lå bak en lastebil å så plutselig at det lå en grevling i veien, hadde ikke mulighet og svinge unna den pga. midtrabatt så jeg beit tenna sammen å håpet jeg hadde høy nok bil så jeg ikke traff den, men jeg traff den og slepte den i frontfangeren nesten frem til jobb :lol: så hele fronten på bilen min er blodig Greate :P

picture please...

Skrevet

picture please...

Skulle ha mindt meg på det før skjefen sendte meg avgårde for og vaske bilen :P fikk ikke lov å ha bilen parkert utenfor jobben slik :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...