Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har da bestilt Huawei U8800 Titan Ideos X5 (Puh)

Har hatt den en ukes tid..

Er en knall telefon.. Virkelig stor fornøyd.. Gled deg!!

Ser det er nye regler her siden jeg kom.. Håper ikke dette blir regnet som "frem og tilbakeprat".. Å få opp "counten" er det hvertfall ikke meningen som :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er gode i MS Excel?

Jeg har mange kolonner med nummer som inneholder bindestrek. Jeg ønsker å fjerne bindestrekene uten å måtte fjerne de manuelt en og en. Er dette mulig?

På forhånd takk!

Ja.... rediger-erstatt burde virke enten pr. kolonne eller pr. rekke. Du må selvfølgelig markere det du vil redigere. Husk også å ta en kopi av regnearket før du går igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg ikke si. For den rette kjøper er det jo ingenting å si på, men personlig ville jeg ikke betalt 50 spenn engang :D

Jeg betalte 1500 kr. for et telefonnummer... 45666 987... Tast det på mobilen så ser du at den er egentlig ganske lett å huske. Chess solgte det som sølvnummer, pga 3 like tall, men i virkeligheten er den mye lettere enn mange av gullnummerene dems! Jeg renner ikke over med penger for tiden akkurat, men jeg har store ambisjoner og da er det greit at sjefen har et lett huskbart nummer 8)

Syns 19000 var i det meste laget, med mindre du skal drive en landsdekke kebabkjede da - i det tilfellet er det sikkert en OK nummer å begynne merkevaren på :P Garantert prutbar til 15000-ish...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...