wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 ":10kpd00x]Fredrik: 20 grader!? Hvordan er det meldt i påsken? Er jo nesten fristende å sette hele familien i bilen og dra sydover Påsken ligger vel i uke 16 (altså om ca. tre uker) og det er veldig vanskelig å mene noe om været så langt frem her på Jylland. Normalt så er imidlertid april den tørreste måneden i året og dette betyr stort sett dager med sol og 15-20 varmegrader. Hvis dere har lyst på en tur sydover i påsken er dere selvfølgelig alle sammen hjertelig velkomne her. Vi er hjemme i hele påsken... 'jeg kommer så tar vi en kebab og ler av våre gamle krangler:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Fatter ikke hvordan jeg endte opp med ei kjærring som absolutt må se Paradise hotell. Makan til sløvt program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 jeg kommer så tar vi en kebab og ler av våre gamle krangler:p Hehehe.... jeg tror egentlig ikke at vi har så mye å krangle om når alt kommer til alt... iallefall ikke personlig. Kommunikasjon er vanskelig og vi har alle forskjellige motiver for å være her inne. Interessen for BMW har vi imidlertid alle sammen... også "bab" da selvfølgelig. Hmmm... jeg har ennå til gode å spise en "dansk" kebab som smaker godt. De "norske" (spesielt den man får på Grytelokket) er mye, mye bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 og hun klager på dine bilgreier? haha Får ikke se bilgreier annet enn på discovery på formiddagen. Da er hun på arbeid. Ellers er tv'n booket hele ettermiddag/kveld til alskens serier. Fredrik: Har man lest den stripa der har man vel fått med seg inneholdet av en hel sesong av programmet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 wicky: er det verdt å se på kampen mellom pakistan og india i morgen på TV? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Gjett om jeg var en glad kar istad !Cruiza i ca 140 på firefelten, kommer så til ett sted politiet pleier og stå, på toppen av påkjøringa til motorveien. Hvertfall så pleier jeg alltid og bremse ned der men tenkte fakk it og cruiza videre og bestemte meg for og snu hodet raskt opp der istedet... snur hodet og woho der står det 2 snut biler og en dude med laser ! Tror aldri jeg har smelt foten på bremsen så fort men likevell prøvd å gjøre det diskreet hehe.. bare flaks de ikke kom etter meg må være syke bremser på sierran eller no Du imponerer stadig. Hvor hard smell skal det til før du lærer? Har på følelsen at den smellen ikke er så fryktelig langt rundt hjørnet.. Det skal endel til for at jeg får nok av folk, men nå er det jaggu på grensa.. Meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 hmm....jeg spiste grytelokket bab på søndag...nice one....dog er dansk kebab smakløs... og ja...den kampen er HATKAMP delux...tenk dere norge vs sverige/danmark....eller manu vs liverpool...tenk hatet der...og gang det med 531512685412...da kan du nærme deg essensen..haha Jeg skal iallefall streame kampen hele dagen på jobb imorgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 hmm....jeg spiste grytelokket bab på søndag...nice one....dog er dansk kebab smakløs... og ja...den kampen er HATKAMP delux...tenk dere norge vs sverige/danmark....eller manu vs liverpool...tenk hatet der...og gang det med 531512685412...da kan du nærme deg essensen..haha Jeg skal iallefall streame kampen hele dagen på jobb imorgen.... Da er det nok verdt en titt. Sendes på NRK i morgen sa de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ja den vises visst på nrk1 ifølge nrk.no men på text tv og på programguiden står det ingenting om det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 og hun klager på dine bilgreier? haha Får ikke se bilgreier annet enn på discovery på formiddagen. Da er hun på arbeid. Ellers er tv'n booket hele ettermiddag/kveld til alskens serier. Du får gjøre som meg... Stua: 47"tv og pvr-opptager og PS3. Soverom: 42"tv og blueray. Barnerom 1: 40"tv og xbox. Barnerom 2: 27"tv og PS2 og Wii og DVD og vtech-konsoll. Samtlige tv'er har ca 30 kanaler... Problem solved. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Zibiri, du kvalifiserer til "uaktsom adferd i trafikken" og det er brudd på trafikklov nr. 1. Personlig tror jeg at du juger masse, men vær oppmerksom på at politiet ofte kan finne på å surfe på de største bilforumene. Bruk huet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 ikke bilrelatert, så da får det bli i tulletråden.. ler meg skvett i hel her jeg sitter hadde mye å diskutere disse to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 hahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Har pakket opp og trykket litt på Go Pro'n nå! Virker utrolig enkel i bruk, er bare å lære seg alle forkortelsene som dukker opp i displayet inne på settings. For det var ikke rent få! Se så lite det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 hmm....jeg spiste grytelokket bab på søndag...nice one....dog er dansk kebab smakløs... og ja...den kampen er HATKAMP delux...tenk dere norge vs sverige/danmark....eller manu vs liverpool...tenk hatet der...og gang det med 531512685412...da kan du nærme deg essensen..haha Jeg skal iallefall streame kampen hele dagen på jobb imorgen.... Da er det nok verdt en titt. Sendes på NRK i morgen sa de. sånn incase noen andre også lurte... http://www.nrk.no/nyheter/1.7571408 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg