Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

ikke bilrelatert, så da får det bli i tulletråden.. ler meg skvett i hel her jeg sitter :D

hadde mye å diskutere disse to :)

Haha! Gleder meg til gutta blir på det stadiet der :)

Både jeg og samboern holdt på å knekke sammen av den videoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo tross alt i 2011, at noen ikke har greid å undertekste eller dubbe den videoen er jo helt utrolig.. :?

Vel, det kansje nå de morsomme undertekstene kommer.. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Den videoen lurer dere. Har fire jenter, tre av dem er i tenårene... En uke hjemme hos oss og du slår knute på snurrebassen. Makan til spetekkel skal du lete lenge etter... Tro meg, det er prevansjonsmiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, til dem er ca 7-8 år... så er det slutt. Etter det så er dem kun glad i deg når dem vil ha noe nytt..

Husk, dette er viktig!!!! En unge er som en unge, men to er som ti!!!... Ja, dem er søte når dem sover men ikke la dere blende av det. Dr. Jekyll and Mr. Hyde lever opp til sitt rykte gjennom DINE barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Neida, ikke så gale da.. Men avgjørelsen om å få barn bør være vel gjennomtenkt. Jeg fikk mine første i litt for ung alder, råder derfor mine barn til å vente med barn til dem er ferdig med utdannelse og at dem har fått ett par tre år med arbeidspraksis før dem tenker på barn. Det er så mye morro man burde ta seg tid til å oppleve mens man ennå er ung og har energi til å gjennomføre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha fish, du burde blitt talsperson for kondomprodusent!

Hey, madammen hadde en sånn plysjhatt som ligna på "blackjack"... Rote litt på loftet???? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. nei!!! dilemma!

fant en cover låt av van canto:

Van canto Rebellion

også tenkte jeg.. ok, fet vokal... greit.. men her mangler det noe? er jo bare 1 trommis og resten er "mmm" "vramadadam" dododo" lyder av munn, så da tenkte jeg jo at orginalen! den må være kung!

men neida, det var godeste grave digger det.

krise! noen som veit om en bra cover av den her eller? skulle ønske jeg var produsent nå, fiksa den akkurat slik jeg hører for meg.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3rsvazqb]
ikke bilrelatert, så da får det bli i tulletråden.. ler meg skvett i hel her jeg sitter :D

hadde mye å diskutere disse to :)

Haha! Gleder meg til gutta blir på det stadiet der :)

Både jeg og samboern holdt på å knekke sammen av den videoen :)

Hehehe... helt herlig. Gutta babler åpenbart i vei på deres helt eget språk... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt pris på alenetid til å pusle med egne saker før, men nå verdsetter jeg det høyere enn alt annet. Etter at barna kom er det ting som skjer HELE tiden. Får ikke gjort en dritt fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg drar på jobb dagen etter. Er jeg heldig kan jeg sette seg ned 5 minutter uten å bli avbrutt av skrik, bleier eller mating (eller klesvask, rydding og annen drit en må gjøre mens barna ligger stille).

Som her om dagen når jeg skulle høre gjennom noen sanger jeg skulle lære meg på gitar før konserten forrige helg. I løpet av 30 minutter hadde jeg ikke fått hørt gjennom ÉN sang fra start til slutt uten avbrytelser.

I det stadiet gutta er nå (6 uker) er tvillinger håpløst slitsomt, men har hørt det bedrer seg betydelig når de blir oppmerksomme på hverandre og kan pludre litt for seg selv, istedet for bare å bytte på å skrike og sutre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...