Robkill Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Sorte Hella DE er da så flott som det kan blitt på e34! Hehe, smaken er som baken vettu Jeg synes ingenting er fint så lenge det ikke kommer orginalt fra fabrikk, en E34 skal ha klare lykter og enten hvite eller oransje blinklys Samme med det derre blå Angle eyes jævelskapet folk monterer på bla E36 og E46, fysj og fy Angle eyes har ingenting på modeller som ikke kom med dette orginalt! Hella Black kunne man vel få orginalt? Uansett, hvite blink er fy! Oransje er kremen av blinklys
Fredrik 90 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Hella Black kunne man vel få orginalt? Uansett, hvite blink er fy! Oransje er kremen av blinklys Trodde ikke Hella Black var orginalt men, ikke vet jeg Oransje blir aldri feil nei, ikke på E34 iallfall Rent og pent.
Robkill Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Hella Black kunne man vel få orginalt? Uansett, hvite blink er fy! Oransje er kremen av blinklys Trodde ikke Hella Black var orginalt men, ikke vet jeg Oransje blir aldri feil nei, ikke på E34 iallfall Rent og pent. Min er da av den "rånete typen" med sorte lykter og gule tåkelys... Men var da flott i orginal tilstand!
Fredrik 90 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Flott og orginal E34 Ikke mange igjen av de nå lengre
StianA Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 Dette blir en spennede dag huskjøp på gang? Får svar på byggsøknaden i dag
Clerion Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 http://direkte.vg.no/studio/rettssak-dag-4 Er det bare meg, eller spør de om jævli mye dumt?
Marius2002 Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 Jeg er igrunn ikke så begeistret for franske biler, men denne synes jeg var kul. Jeg hadde vel garantert valgt en tysk bil(Audi, BMW) foran denne, grunnet diverse. 1.6L 4 sylindret hybrid som yter 295hk og 0-100 på 5.4 sekunder. Det er fortsatt en konsept-bil, men håper jeg får se denne i trafikkbildet om noen år. http://seriouswheels.com/cars/2012/top- ... oncept.htm
Dirty Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 Hella Black kunne man vel få orginalt? Uansett, hvite blink er fy! Oransje er kremen av blinklys Trodde ikke Hella Black var orginalt men, ikke vet jeg Oransje blir aldri feil nei, ikke på E34 iallfall Rent og pent. Min er da av den "rånete typen" med sorte lykter og gule tåkelys... Men var da flott i orginal tilstand! Feda brua ?
Anbefalte innlegg