Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fant "Auto motor sport vintage" nr 1 2012 på pulten da jeg kom på jobb i dag, med BMW spesial :)

Har beste kollegene uten tvil :)

Herlig :)

kom på kontoret i fjor sommer og da lå Gatebil nr 7 i 2008 på kontoret mitt, med repotasje om bilen min som jeg hadde vært

på jakt etter en stund, Sjefen hadde ringt forlaget. og et helt nytt eksemplar lå og koste seg :) :)

Skrevet
Fant "Auto motor sport vintage" nr 1 2012 på pulten da jeg kom på jobb i dag, med BMW spesial :)

Har beste kollegene uten tvil :)

Herlig :)

kom på kontoret i fjor sommer og da lå Gatebil nr 7 i 2008 på kontoret mitt, med repotasje om bilen min som jeg hadde vært

på jakt etter en stund, Sjefen hadde ringt forlaget. og et helt nytt eksemplar lå og koste seg :) :)

herlige kolleger :D

Skrevet

Resten av de fast ansatte har dratt på helgatur så jeg er midlertidig avdelingsleder i dag, så i dag har jeg satt resten av de som er her til å rydde og male litt ute, så får de kose seg i finværet :)

Jeg derimot sitter alene inne å jobber :)

Skrevet
Resten av de fast ansatte har dratt på helgatur så jeg er midlertidig avdelingsleder i dag, så i dag har jeg satt resten av de som er her til å rydde og male litt ute, så får de kose seg i finværet :)

Kult :) ! Jeg ble oppringt nå jeg, skal tydeligvis på fisketur i finværet.

Skrevet
så bra ! skal i møte med en kar idag ang boliger som skal settes opp på ett nyttbyggefelt som bygges rett innafor der jeg bor nå. kanskje det blir huskjøp på meg å nå ;)

Høres artig ut, skal si de bygger ut innover der :) Vi vurderte selv å bygge inne på Yttertjenn da Froland faktisk er ganske sentralt når både jeg og madammen jobber på Stoa :) Men så ble det "åsen" i stede :wink:

Skrevet
så bra ! skal i møte med en kar idag ang boliger som skal settes opp på ett nyttbyggefelt som bygges rett innafor der jeg bor nå. kanskje det blir huskjøp på meg å nå ;)

Høres artig ut, skal si de bygger ut innover der :) Vi vurderte selv å bygge inne på Yttertjenn da Froland faktisk er ganske sentralt når både jeg og madammen jobber på Stoa :) Men så ble det "åsen" i stede :wink:

mhm, de står på..

er 5delers rekkehus med 2 etasjer. 4 soverom og 2 bad.. finansieres med husbanklån med 80 % fra banken og 20 fra kommunen.. leng etil du flytter inn fredrik?

Skrevet

mhm, de står på..

er 5delers rekkehus med 2 etasjer. 4 soverom og 2 bad.. finansieres med husbanklån med 80 % fra banken og 20 fra kommunen.. leng etil du flytter inn fredrik?

Høres jo ikke så dumt ut det der, bare å kjøre på :D Boligmarkedet er bra for tiden så det er nesten billigere å bygge enn å kjøpe :) Vi skulle egentelig flytta inn i November men de er kommet så godt i gang så vi ser for oss i August en gang, kommer litt ann på oss selv også da vi skal gjøre mye selv innvendig :)

Skrevet

mhm, de står på..

Høres jo ikke så dumt ut det der, bare å kjøre på :D Boligmarkedet er bra for tiden så det er nesten billigere å bygge enn å kjøpe :) Vi skulle egentelig flytta inn i November men de er kommet så godt i gang så vi ser for oss i August en gang, kommer litt ann på oss selv også da vi skal gjøre mye selv innvendig :)

ahaa. jo før , jo bedre :)

ja stian, må jo har egen bolig skal man kunne stifte familie ;)

Skrevet

mhm, de står på..

ahaa. jo før , jo bedre :)

ja stian, må jo har egen bolig skal man kunne stifte familie ;)

Før du stifter familie må du ha deg større bil :lol:

Men sant det kjekt med noe eget når renta er lav og som fredrik sier at det er jo billigere å bygge enn å kjøpe noe brukt.

Skrevet

Er ikke billigere å bygge nytt en å kjøpe brukt

såklart kjøper man sånn ferdigløsning så kan man komme greit ut på det, men da har man jo begrensninger.

Skrevet

Kult :) ! Jeg ble oppringt nå jeg, skal tydeligvis på fisketur i finværet.

Perfect :D

Skrevet
Er ikke billigere å bygge nytt en å kjøpe brukt

såklart kjøper man sånn ferdigløsning så kan man komme greit ut på det, men da har man jo begrensninger.

Nei det er klart at skal man til med arkitekt og sånt styr så blir det jo kostbart, kommer også mye ann på hvor man bygger :) Vi kunne fått et helt greit 70 talls hus ett eller annet sted i Arendal/Hisøy for samme prisen vi bygger for, men da er det plutselig mye mer som må passes på. Tenker da på fukt, tak og drenering samt at det er stor sjanse for at noe må pusses opp :)

Nyere hus er stort sett veldig dyre iallfall her i området :?

Skrevet

Er selv elektriker og holder på med to hus for tiden. Selvfølgelig da en arkitekt som skal ha det fryktelig gøy alltid.. Ikke nok med at de tar seg veldig godt betalt, men så skal de absolutt ha alle lamper i dragere og bæring. Når vi varsler at det ikke går, så må det mange timer med ny planlegging osv og endring av tegninger. Måtte jo blitt mye billigere og sikkert like fint og funksjonabelt om kunden bare sa at de skulle ha lys her og her og der, så plasserer man det så pent det lar seg gjøre etter hvor andre ting er.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...