Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

17x8,5 rundbaut med 215/40... Trenger jeg å valse? Gjelder E30, selvfølgelig. Jeg vet dessverre ikke ET, men skal sjekke det opp.

Skrevet

Sitter dekk på felgene nå, så de blir nok kjøpt med dekk i tilfelle... Bilen er bare senket 40/40, så det kan hende det går bra med hjulbuene?

Skrevet

Trenger litt hjelp her. Skrudde opp speedometeret i dag for å putte inn de kromme ringene igjen (ene hadde falt ut), og da jeg fikk alt på plass igjen, viser det seg at bensinmåleren står LANGT under 0! Hva har skjedd? :(

Skrevet
Trenger litt hjelp her. Skrudde opp speedometeret i dag for å putte inn de kromme ringene igjen (ene hadde falt ut), og da jeg fikk alt på plass igjen, viser det seg at bensinmåleren står LANGT under 0! Hva har skjedd? :(

Lot du bilen gå mens du byttet ringer? Så du har gått tom for bensin? :lol::mrgreen:

Skrevet

Lot du bilen gå mens du byttet ringer? Så du har gått tom for bensin? :lol::mrgreen:

Nei :P

Skrevet
kjør en speedometer test så ser du om tank måleren går til full tank!, første som jeg kommer på værtfall!

Hvordan gjør jeg det? :P

Skrevet

Hold inne knappen for tripptelleren og vri nøkkelen ett knepp på tenninga. Alle visere vil da gå opp på maks og så ned igjen.

Skrevet
Hold inne knappen for tripptelleren og vri nøkkelen ett knepp på tenninga. Alle visere vil da gå opp på maks og så ned igjen.

Takk, skal prøve! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...