Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dere som skal melde dere inn kan sende en PM til NA på forumet her. Tror han kan ordne det. Ellers er det jo bare å ta direkte kontakt med Hedi i klubben f.eks? Og hvorfor ikke bidra selv eller komme med konstruktiv tilbakemelding, istedenfor bare klage og syte over alt, uten at dere egentlig vet hva som er grunnen til at det er mye surr. Men ja, det har vært altfor dårlig med informasjon fra styrets side, det er jeg enig i. Men klubben må drives av entusiaster og det er ulønnet arbeid som frivillige legger ned, men når noen gjør det også klager folk bare, da kan man kanskje prøve å gjøre en innsats selv for at det skal bli bedre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor ikke bidra selv eller komme med konstruktiv tilbakemelding, istedenfor bare klage og syte over alt, uten at dere egentlig vet hva som er grunnen til at det er mye surr.

Det er den mest patetiske kommentaren jeg leser ifbm BMWCCN.

Jeg har sett utallige eksempler på at folk har blitt avvist når de har tilbydd seg å hjelpe til med medlemsregistrering.

Kommer man med konstruktiv tilbakemelding, får man beskjed om at det er frivillig arbeid bla bla bla, bidra selv. :roll:

Her er min konstruktive tilbakemelding: Ta jobben ifra vedkommede som er ansvarlig for medlemsregistrering og tilby jobben til noen som har mer fritid å avse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Yngve...

BMWCCN i dag er organisasjosnmessig skam. Det burde vært blant Norges best organiserte bilklubber pga en så entusiastisk medlemmasse. For min del ser det ut fra utsiden som at BMWCCN er en stor orgi av potensialsløsing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...