[space] Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 De har gjerne med medlemslister på treffene, så burde ikke være noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Men problemet er jo at jeg antakeligvis ikke er medlem mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 hehe, tja, si det En kan jo alltid melde seg inn der og da også, men usikker på hvordan det blir håndtert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Bare jeg som fikk lyst på lakkupippu nå?? Se i gjennom hele, spesielt @ 1:10 ^^ http://www.youtube.com/watch?v=kUMvhc0RfsU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 trygg fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Bare jeg som fikk lyst på lakkupippu nå??Se i gjennom hele, spesielt @ 1:10 ^^ http://www.youtube.com/watch?v=kUMvhc0RfsU Resultatet av finnsk innavl gjennom generasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 septikk nissen http://www.youtube.com/watch?v=SrnIkJBFPIM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 er tomme drosjeholde plasser ute idag....alle pakistanerne ser på kampen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Dere som skal melde dere inn kan sende en PM til NA på forumet her. Tror han kan ordne det. Ellers er det jo bare å ta direkte kontakt med Hedi i klubben f.eks? Og hvorfor ikke bidra selv eller komme med konstruktiv tilbakemelding, istedenfor bare klage og syte over alt, uten at dere egentlig vet hva som er grunnen til at det er mye surr. Men ja, det har vært altfor dårlig med informasjon fra styrets side, det er jeg enig i. Men klubben må drives av entusiaster og det er ulønnet arbeid som frivillige legger ned, men når noen gjør det også klager folk bare, da kan man kanskje prøve å gjøre en innsats selv for at det skal bli bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Og hvorfor ikke bidra selv eller komme med konstruktiv tilbakemelding, istedenfor bare klage og syte over alt, uten at dere egentlig vet hva som er grunnen til at det er mye surr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Og hvorfor ikke bidra selv eller komme med konstruktiv tilbakemelding, istedenfor bare klage og syte over alt, uten at dere egentlig vet hva som er grunnen til at det er mye surr. Det er den mest patetiske kommentaren jeg leser ifbm BMWCCN. Jeg har sett utallige eksempler på at folk har blitt avvist når de har tilbydd seg å hjelpe til med medlemsregistrering. Kommer man med konstruktiv tilbakemelding, får man beskjed om at det er frivillig arbeid bla bla bla, bidra selv. Her er min konstruktive tilbakemelding: Ta jobben ifra vedkommede som er ansvarlig for medlemsregistrering og tilby jobben til noen som har mer fritid å avse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Enig med Yngve... BMWCCN i dag er organisasjosnmessig skam. Det burde vært blant Norges best organiserte bilklubber pga en så entusiastisk medlemmasse. For min del ser det ut fra utsiden som at BMWCCN er en stor orgi av potensialsløsing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Dagens bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Mads vært ute å sladdet med det nye gopro eller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg