Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vårmønstring på vallehovin 5. Mai ja, står fortsatt på sidene til BMW ccn at det er oppegående arrangement;) gleder meg! :D

Skrevet

Jepp, og det er hovedtreffet på Rudskogen som er avlyst.

Vårmønstringen på Valle Hovin er det forøvrig også BMWCCN Øst som står for, ikke hovedklubben.

Skrevet

Fredrik90: Det eneste jeg fikk etter at jeg meldte meg inn var medlemskort. Ikke klistremerker eller noe sånt. Ligger en tråd på bmwccn der folk deriblant meg etterspør klistremerker, men det må visstnok tas opp på årsmøtet, da det er en vanvittig stor kostnad å få trykt opp 100 klistremerker og selge de til 10 kr stk på webshoppen tydeligvis.

Skrevet
Spørsmål. Fant ikke svar på dette via google.

Posten, sender de i helgene eller er det helt stopp? Jeg skjønner at de ikke leverer til utleveringslokalet. Men altså om jeg venter på noe fra f.eks. Oslo, skal sendes til Trondheim, ble pakket og levert for sending fredagen og videresendt samme dag. Vil jeg da ha pakken her mandag eller tirsdag? De oppdaterer vel ikke statusen på sporingsmuligheten på hjemmesiden deres i helg?

If Google can't find the answer, then it's not a question.

Skrevet

Regner med alle har sett Ayrton Senna:Beyond the speed of sound?!

"By being a racing driver you are under risk all the time. By being a racing driver means you are racing with other people. And if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for victory, it’s not to come 3rd, 4th, 5th or 6th. I race to win as long as I feel it’s possible. Sometimes you get it wrong? Sure, it’s impossible to get it right all the time. But I race designed to win, as long as I feel I’m doing it right."

Skrevet

Og over til helt noe annet... Bilen sa idag tidlig at jeg måtte bytte bremseveske, lurer på om jeg skulle slenge på dot4? Noen meninger om det? Hva kjører dere? Er vell dot3 som er original på e39/530? Vurderer også å bytte til Racing bremseslanger, som er stål-armerte... Skal en tur på ringen i løpet av fremtiden, så greit å begynne å forberede bilen såppas tidlig da jeg har budsjett og familie :P

Kjører for det meste pent, men en skjelden gang så sjekkes det godt om det er noe futt i bilen, og da blir bremsene/understellet brukt meget bra, derfor dot4 i tanker. Dot5.1 blir vell alt for overkill hvis det går i det hele tatt på OEM bremse system..? Ell?

Skrevet

Har lest dot5.1 og dot4 går overens, men ikke dot5, det funker dårlig. Skikkelige klosser anbefales iallefall til ringen! Når skal du nedover?

Skrevet

Jeg vet ikke riktig ennå, om det ikke blir denne sommer, så blir det i såfall neste. Spørs hvordan det ligger ann med familien og bilen. Drømmer om presse pluss div så ting tar tid. (skal ha nye bremseslanger/nye EBC klosser/nytt understell(senk)/nye foringer/grovere stab stag/stabilisator/presse/manifold og racing katalysatorer, helst før jeg drar til ringen ;)

Ja, 5.1 har jeg vært inne på tanken, men lurer på om det er noen "ulempe" å kjøre det på en gatebil *host* familie bil faktisk :P Den blir jo pent kjørt opp til 60-70% av tiden hvis ikke mer. Er bare jeg som pisker den ny og ne når jeg er alene...

Skrevet
Spørsmål. Fant ikke svar på dette via google.

Posten, sender de i helgene eller er det helt stopp? Jeg skjønner at de ikke leverer til utleveringslokalet. Men altså om jeg venter på noe fra f.eks. Oslo, skal sendes til Trondheim, ble pakket og levert for sending fredagen og videresendt samme dag. Vil jeg da ha pakken her mandag eller tirsdag? De oppdaterer vel ikke statusen på sporingsmuligheten på hjemmesiden deres i helg?

En kompis av meg jobba tidligere i posten, de kjørte på søndag da, så det gjør de sikkert ennå? :)

Skrevet

Såvidt jeg forstår (men ta det med en klype salt) ligger forskjellen i kokepunktet til væska, og at du hever det skal jo ikke ha noe å si ved snill kjøring, da er du jo uansett langt unna kokepunktet. Kan ikke se sånn umiddelbart at det skal være noen ulemper med 5.1 da, kontra 4.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...