Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fy faen, rådebank i ryggen! Smertehelvette.com her nede i sør

noen med noen gode triks ?

Kiropraktor :P

Nei! Har dratt til kiropraktor, er et rent lureri og tull. Jeg har vært sykmeldt pga ryggen og har hatt problemer med ryggen i mange år. Så klart kan ting variere fra person til person men etter mange år med ryggproblemer kan jeg fortelle deg hva som har hjulpet meg.

Mye hvile! Ligg i senga, på ryggen. og likk komfortabelt. Ikke bli liggende hele dagen, reis deg og beveg deg litt og tilbake til senga, ikke løft noe tungt og ikke løft ting med vridd rygg til siden.

Om du klarer gå mye, ja gå , ikke jogge men gå deg en rolig tur.

Hvis du ønsker å oppsøke noen så er det fysioterapeut som jeg erfarte som best.

fikk massasje, fant ut hvor problemene var, fikk treningsøvelser, som gjorde vondt på starten men som fjernet smerten etter MEGET kort tid.

spør meg mer på PM om du lurer på mer mister :)

Skrevet

trening er jo det beste rådet mener jeg da.. min mor hadde problemer med ryggen (2 prolapser i ryggvirvel) men da hun gikk turer, ble ting bedre, men etter hun hadde sittet/lagt lenge, var alt mye verre.. råder deg til å trene litt rygg framover når ting blir bedre slik som herman sier. da har du større sjanse til å unngå slikt framover også :)

Skrevet

Jeg går 1 gang i måneden her Sørlandet Sykehus Kristiansand Rehabilitering Kongsgård

men hjelper jo ikke en dritt,

nå har alt låst seg og det gjør like vondt uansett hvordan jeg ligger eller beveger meg.

er veltrent jeg og trener ofte så ikke der problemet ligger, er etter en ulykke.

er så vondt at jeg er kvalm.

doper meg ned så hjelper det i en times tid

Skrevet
trening er jo det beste rådet mener jeg da.. min mor hadde problemer med ryggen (2 prolapser i ryggvirvel) men da hun gikk turer, ble ting bedre, men etter hun hadde sittet/lagt lenge, var alt mye verre.. råder deg til å trene litt rygg framover når ting blir bedre slik som herman sier. da har du større sjanse til å unngå slikt framover også :)

HermanO* ingen herman her i gården :)

Skrevet
Jeg går 1 gang i måneden her Sørlandet Sykehus Kristiansand Rehabilitering Kongsgård

nå har alt låst seg og det gjør like vondt uansett hvordan jeg ligger eller beveger meg.

er veltrent jeg og trener ofte så ikke der problemet ligger, er etter en ulykke.

Hvor i ryggen gjør det MEST vondt?

Skrevet

Kjerringa er født med skjev rygg og i tillegg har hu brekt ryggen i bilulykke. Beste som har hjelpt for hu er Naprapat.

Sent from my iPad using Tapatalk.

Skrevet

HermanO* ingen herman her i gården :)

Beklager HermanO ;)

Skrevet

Kjerringa er født med skjev rygg og i tillegg har hu brekt ryggen i bilulykke. Beste som har hjelpt for hu er Naprapat.

Sent from my iPad using Tapatalk.

må undersøke litt.

er fra skuldra og helt ned på venstre sia,

har skadet skuldra også i en ulykke, og flyttet på div inni der, så den er også rimelig fucked 8)

Skrevet
En heeelt rå E39 tilsalgs nå, ikke så veldig dyrt heller egentlig!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34469065

Ja har sett den der, så veldig fin ut! Synes ikke prisen var helt gærn men vet ikke helt hvr de pleier å ligge i pris?

Lå en sedan ute for 2 år siden hvis jeg ikke husker helt feil, sølvfarget m/sort skinn og med 174000 kjørte km. Den gikk for 270000..

Må jo være den mest perfekte familiebilen :-k

Ja hadde uten tvil vært steike morro selv om det er diesel :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...