StianA Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Gratis Volvo http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/ ... e=34551058
Hansh Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Fikk gleden av å blinke til en hvit VW passat med masse dekor i går, han kjørte uten lys! En sånn en med blinkende blå rånelys på taket? Må stramme de opp jevnlig for forskjellig her i Bergen ihvertfall, men de skal ha den at de tar hintet etter et lite fløyt
316 Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Fikk gleden av å blinke til en hvit VW passat med masse dekor i går, han kjørte uten lys! En sånn en med blinkende blå rånelys på taket? Må stramme de opp jevnlig for forskjellig her i Bergen ihvertfall, men de skal ha den at de tar hintet etter et lite fløyt Ja, det med sånn saftblander-greier på taket.
Thewiz Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Da har jeg vært å tittet på en 92' 525 TDSA. Hadde diffsperre, nivåregulering, AC, 4 El ruter, cruisecontroll og diverse. Automatkassa var bra den, men den hadde vært så mye bedre med manuell. Føler det ødela hele avgjørelsen min. Nylig eu godkjent og årsavgift inkl. Hmm.
scoot Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Gud så digg, fikk tatt 4-hjulskontroll i dag. Dèt hjalp det, var heeelt på bærtur.
316 Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Hente E30 i morgen! Rekker muligens å montere de STORE 15" sommerfelgene jeg har til salgs også. Lørdag er det veteranbiltreff med 02'n! Blir en fil bilhelg!
Thewiz Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Hva gjør man når bakdemperen har gått igjennom tårnet bak? Ligger bare å slenger. Festene ser ok ut, skjedde når jeg traff en hard dump.
rolfi Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Da har jeg vært å tittet på en 92' 525 TDSA. Hadde diffsperre, nivåregulering, AC, 4 El ruter, cruisecontroll og diverse. Automatkassa var bra den, men den hadde vært så mye bedre med manuell. Føler det ødela hele avgjørelsen min. Nylig eu godkjent og årsavgift inkl. Hmm. Skal du bygge om til manuell, tar jeg gjerne automatkassen, om du ikke skal ha så mye for den. Jeg fokuserte mer på å finne en i bra stand, enn en med alt jeg ville ha. Heldigvis var det automat i den Min har diffbrems, servotronic, nivåregulering (ville helst ikke ha), avtagbart hengerfeste, varme i spylerdyser, speil og dørlås, dobbel luke, el vinduer kun foran, lyktespylere, høydejustering av frontlyktene og tåkelys. Jeg mangler altså nakkestøtter bak, skinninteriør, kjørekomputer, el vinduer bak, bagasjeromsnett/gitter, cruisekontroll, el seter, diskanter i speildekslene, automatisk avblendbart speil osv. Men det er ting som kan ettermonteres/byttes enklere enn rustreparasjoner osv.
hypah Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Hva gjør man når bakdemperen har gått igjennom tårnet bak? Ligger bare å slenger. Festene ser ok ut, skjedde når jeg traff en hard dump. Bytter tårnlageret og passer på å legge på skivene oppe og nede på lageret
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Noen som kan hjelpe meg litt? Holder på å spekkulere meg grønn på en sang.. Som var på "in" i 06/07 om jeg ikke husker feil..! Den er i sjangeren "hard dance mania" opplegg, som ble spilt bye i den første E30`cabin min Nå fikk jeg et innfall av å høre slik musikk, og kom på den sangen, men kommer IKKE på hvem som har den om hva den heter.. Tror den starter med "Burning love, crazy night....." eller noe slik
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Er ikke den.. Hun som synger åpner sangen med den setningen der
Anbefalte innlegg