Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er ikke lav foreløbig. Blir forhåpentligvis eu godkjent nå, og da kan jeg jo kose meg utover... :)!

Skrevet
Den er ikke lav foreløbig. Blir forhåpentligvis eu godkjent nå, og da kan jeg jo kose meg utover... :)!

Synes du skal heve den i stedet. Mye mer sjarm da, og eneste i hele verden tror jeg. Blir vel uansett myyyye kulere enn bilene de spytter ut på Pimp maj rajd Nårje!

Skrevet
Da var bilen registrert og første post lagt inn :) Genialt system! Dette skal brukes for alt det er verdt

Kjempe flott når du skal selge bilen da, bare å linke til denne når du selger bilen - og vips vises alt du har gjort og når.

Det jeg tenkte å, kjapt enkelt og greit. Gratis er det og! :)

Skrevet
"Oppfinneren" for en liten stjerne for tiltakslyst og det er det. Nytteverdien er vel omtrent på linje med "holde-styr-på-hvor-mange-fisk-du-har-i-fryseren" argumentasjonen som datanerdene brukte for å forsvare kjøp av PCen engang på tidlig 80-tallet.

Fra kommentarfeltet under saken om serviceheftet på nett. Ser ikke poenget med å spre sånn eder og galle når en fyr har lagd et så greit verktøy og gir folk tilgang til det gratis.

Det er jo ikke verre enn at man samler kvitteringer i en perm, så har man jo god dokumentasjon for at servicen er gjort. Står det f.eks i det serviceheftet at vannpumpa blei tatt 17. august 2011, og man har en kvittering på vannpumpe fra koed den 11 august, er det vel rimelig trygt å vite at jobben faktisk ble gjort. Eventuelt må man jo bruke masse energi på å lage/skaffe falske kvitteringer, det gidder vel neppe den gjennomsnittlige jukseren.

Skrevet

Hohoho!

Noen som vet hva man må ha for å ta lappen på tung mc, når jeg har lett mc fra før? Tenker da på hva som er obligatorisk. Hvis det ikke er alt for dyrt hadde det kanskje vært greit å kjørt opp i år, før regelendringene trer i kraft. ;)

Skrevet

Uten å være sikker, er det ikke mellomtung fra 18 til 20, og da får du automatisk tung? Men om du ikke har mellomtung når du blir atten, må du vente til 21 før du får ta tung? Nei hakke peiling igrunn.

Skrevet

For at du automatisk skal få tung når du er 20 må du ha hatt mellomklasse fra du var 18år. Hvordan regelen er når du kun har lett mc er jeg ikke sikker på, men kan se for meg at du kanskje slipper MC-kurs (det tok du vel før lett mc?) og muligens noe annet småpjask.. Men kjenner jeg de rett skal de tyne mest mulig ut av deg..:lol:

Kjøre opp du også da, Larsinnj? :D Skal begynne og ta timer på mandag, og gleder meg! Blir og hente R6`n min over helga når Aljosa har fri :) Det gledes 8)

Skrevet

Regner med de vil tyne mest mulig ja! Mener å huske at jeg slipper teorien vertfall, men om jeg husker rett er jo en annen sak da! :P MC-kurs slipper jeg, men tenkte om jeg trenger mindre timer siden jeg har lett fra før.

Kjøre en rundtur til øra med det samme da? :) Er ikke så mange mil det. ;)

Prøvde en GSX-R 750 for ei uke siden ca. Det ga vertfall mersmak! Herregud så gøy! :D Men er en del som jeg må prioritere før sykkel dessverre..

Skrevet

Skulle bytte baklukepakning på E28'n i dag. Fant ut at her måtte det igrunn sveises litt, etter å ha pirka litt rundt baklukelåsen og ikke funnet stort annet enn sparkel... Så da hopper man med hodet først og tar det som en god grunn til å lære seg å sveise, samt å øve på fabrikering :P Går treigt som fy, men øvelse gjør mester sies det...

EDIT: Her trengs det metall! IMAG0132.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...