Fredrik 90 Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Kongen på haugen er den nok ikke nei S-klasse har ikke vært konge på haugen siden W140 kom i 1991, helt til 1994 da den ble dradd ned fra haugen av E38 godt hjulpet av nye A8 Siden den tid så har Mercedes mistet det fantastiske forspranget som gjorde dem overlegene over de andre konkurrentene. 90 og 2000 tallets dårlige kvalitet, plast, rust og tekninske problemer gjorde sitt. Det går oppover for MB igjen nå men utfordringens dems er at Audi og BMW nå har blitt så jækla gode biler på alle måter
knut_olestad Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Edit: Flotteste bobla jeg har sett på lenge, knut_olestad! Resultatet av en garasjebrann..
flonoen Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Kjipt for eieren, men er ikke så voldsomt glad i bobler i grunn.
wicky124 Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Kongen på haugen er den nok ikke nei S-klasse har ikke vært konge på haugen siden W140 kom i 1991, helt til 1994 da den ble dradd ned fra haugen av E38 godt hjulpet av nye A8 Siden den tid så har Mercedes mistet det fantastiske forspranget som gjorde dem overlegene over de andre konkurrentene. 90 og 2000 tallets dårlige kvalitet, plast, rust og tekninske problemer gjorde sitt. Det går oppover for MB igjen nå men utfordringens dems er at Audi og BMW nå har blitt så jækla gode biler på alle måter Nåværende s-klasse oser en helt annen klasse enn både sjuserien og a8.. MEN! s-klassen kommer med ny modell iløpet av neste år tror jeg..da er de nok på toppen av haugen igjen.. Er klar over W140 var kongen av konger når den kom..Men designet ble for pompøst og overdådig når slanke E38 kom.. A8 har i mine øyne aldri vært en fullverdig konkurrent til S/7 bilene..Den nyeste a8 ser jo direkte trist ut...
wicky124 Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Ang plastikk så er du ikke alene om det, jeg så på de nyeste cls´n og var mulig int i å prøvekjøre, men så begynte jeg å fikle med knapper og de 2 runde klima rundingene føltes like bilig og plastisk ut som kia! Helt for jævlig å gi ett sted mellom 600-700k opp til overkant av en mil og du sitter igjen med sånt plastikk piss. Husker jeg ble mektig irritert og kvalm av hele stjerne konseptet på cls´n. Selgeren kom bort og lurte på mine tanker ang bilen, vell... Hvis du har kjørt 90 tals og begynnelsen av 00 tals mercer, der halve regnskogen var kappet ned og par og 20 kuer slaktet, så hadde du skjønt at dette er billig og latterlig! Makan! Snakker ikke om s class, men mener at du har de 2 rundte klima knotter i mange andre stjerner å fra 06->. Fysj!! Sånn generelt så sliter jeg med nytt interiør Finner e39 penere enn e60 feks... e65 kontra f01. w211 kontra w212 (snakker vi verdens kjedeligste interiør?) Er jo rett og full av plastik hele det midtkonsolet!! Huff og meg... A6 06-> har også noe plasstik på seg! Må oppi rs6 for å bli kvitt det.. My 2 cent Helt enig..En kompis har den forrige cls..den virker dyrere innvendig enn den nyeste. Nye e-klassen er døkjip innvendig...spesielt med tanke på den mikroskopiske skjermen den har.. Er vel dessverre det vi ser nå..en trend ingen vil ha, men ingen kan unngå... Flaggskipene blir mer og mer plastikk for å spare vekt og penger... trist fremtid...?
asv Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Noen som ser hva som er "feil" med dette? Var litt kreativ på videregående
asv Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Der er gliset på veien igjen ja 316 ^^ Har vert å levert skiltene på e36'n i dag jeg, også henta ut skilter til e28'n! Nå må jeg bare sveise ferdig såpass jeg får baklukepakningen tett, sette den på, så ut å kjøre en tur!
spruddel Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Noen som ser hva som er "feil" med dette? Var litt kreativ på videregående 1 liters med sugerør? Trodde sånne pleide å være sånn små som kuli og slikt jeg.
asv Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Jepp, vanligvis Custom juiceboks by adivass Forresten.. skal bruke sitrusrens for å fjerne no limrester etter en pakning... bør jeg spraye det på og la det virke en stund? iisåfall, ca hvor lenge?
FredrikE24 Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Har vel laget hullet selv og satt nedi et fullsize sugerør
knut_olestad Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Jepp, vanligvis Custom juiceboks by adivass Forresten.. skal bruke sitrusrens for å fjerne no limrester etter en pakning... bør jeg spraye det på og la det virke en stund? iisåfall, ca hvor lenge? 2-3 minutter bruke holde
Hansh Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Ang plastikk så er du ikke alene om det, jeg så på de nyeste cls´n og var mulig int i å prøvekjøre, men så begynte jeg å fikle med knapper og de 2 runde klima rundingene føltes like bilig og plastisk ut som kia! Helt for jævlig å gi ett sted mellom 600-700k opp til overkant av en mil og du sitter igjen med sånt plastikk piss. Husker jeg ble mektig irritert og kvalm av hele stjerne konseptet på cls´n. Selgeren kom bort og lurte på mine tanker ang bilen, vell... Hvis du har kjørt 90 tals og begynnelsen av 00 tals mercer, der halve regnskogen var kappet ned og par og 20 kuer slaktet, så hadde du skjønt at dette er billig og latterlig! Makan! Snakker ikke om s class, men mener at du har de 2 rundte klima knotter i mange andre stjerner å fra 06->. Fysj!! Sånn generelt så sliter jeg med nytt interiør Finner e39 penere enn e60 feks... e65 kontra f01. w211 kontra w212 (snakker vi verdens kjedeligste interiør?) Er jo rett og full av plastik hele det midtkonsolet!! Huff og meg... A6 06-> har også noe plasstik på seg! Må oppi rs6 for å bli kvitt det.. My 2 cent Helt enig..En kompis har den forrige cls..den virker dyrere innvendig enn den nyeste. Nye e-klassen er døkjip innvendig...spesielt med tanke på den mikroskopiske skjermen den har.. Er vel dessverre det vi ser nå..en trend ingen vil ha, men ingen kan unngå... Flaggskipene blir mer og mer plastikk for å spare vekt og penger... trist fremtid...? For et par uker siden i Malaysia tilbrakte jeg en del timer i baksetet på en helt ny MB E300 bensin, og den ga et langt bedre inntrykk enn de vanlige Taxiene jeg har vært borti her. Mercedes er fortsatt ikke min greie, men synes absolutt de har noe ved seg, og det var absolutt en flott bil. Perfekt i høy hastighet på motorveiene der.
asv Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Jepp, vanligvis Custom juiceboks by adivass Forresten.. skal bruke sitrusrens for å fjerne no limrester etter en pakning... bør jeg spraye det på og la det virke en stund? iisåfall, ca hvor lenge? 2-3 minutter bruke holde Takk takk Får gå ut nå og sveise ferdig å se om jeg ikke får det tett baki der
Anbefalte innlegg