Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hadde jeg hatt deg på fjørbokji så kanskje :P men så det ikke før det ble kommentert ;)

Ikke dårlig :mrgreen:

fjasboka! :D

Jasså, driver og snoker altså? :lol:

Brukte CSI teknologi og så en refleksjon i buss skiltet bak der, som viste speila på sykkelen, som igjen viste bilen!

(Men neida, en felles venn på facebook likte eller kommenterte bildet tidligere i dag)

:lol::applause:

Eksos det da sikkert :)

haha, ja e eksos som var grunnen til at jeg såg det:D felles venn:p

Skrevet

Da er det bare å løfte opp kabelmatter og pusse og lakke :) så godt som nytt det, sålenge det ikke har blitt noe dypt ;)

Skrevet

Artig det med Scandic Hotel Ålesund. Det er vel snart 3 år siden vi var der (altså moderator [space] og undertegnede). Ålesund er en hyggelig og fin by... :)

Dette er forøvrig seriøst kult... 8)

!
Skrevet
Da er det bare å løfte opp kabelmatter og pusse og lakke :) så godt som nytt det, sålenge det ikke har blitt noe dypt ;)

Hvis de ser nøye i hjørnene så ser du at det tidligere er kappet ut og sveist på en plate på utsiden, uten å gjøre noe der det er kappet... Ikke kappet skikkelig engang [-X

Skrevet

Var den F40'en der lenge? Så den ikke :( Kan hende det var fordi jeg var så opptatt med å spille Forza 4 når jeg satt i bagasjen på den oransje Poloen der bak :P Haha

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...