Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det vil jeg ikke si. For den rette kjøper er det jo ingenting å si på, men personlig ville jeg ikke betalt 50 spenn engang :D

Jeg betalte 1500 kr. for et telefonnummer for autoglede... 45666 987... Tast det på mobilen så ser du at den er egentlig ganske lett å huske. Chess solgte det som sølvnummer, pga 3 like tall, men i virkeligheten er den mye lettere enn mange av gullnummerene dems! Jeg renner ikke over med penger for tiden akkurat, men jeg har store ambisjoner og da er det greit at sjefen har et lett huskbart nummer 8)

Syns 19000 var i det meste laget, med mindre du skal drive en landsdekke kebabkjede da - i det tilfellet er det sikkert en OK nummer å begynne merkevaren på :P Garantert prutbar til 15000-ish...

Nettopp det jeg tenkte på da. At du har det lette nr(ja har prøvd å trykke og det var lettere en det ser ut) til firmaet spiller ikke 1500 noe serlig, men å betale for at andre skal huske mitt personlige nr er ikke det jeg prioriterer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet drømmestilling hos Mazda. http://www.finn.no/finn/job/fulltime/ob ... e=26800761 Ønsker å søke på denne.

Noen her som har ansatt folk før, eller som har erfaring med gode søknader? Jeg vil helst at noen kan gidde å se litt på søknaden jeg vil skrive, og gi tilbakemelding i forhold til stillingsannonsen over. Vil ha denne jobben så mye at jeg ønsker tilbakemelding før den sendes inn.

Sorry hvis dette blir for off topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne linker er kjipe.

er en greie på jobben at det er akseptert å kødde til litt om noen skulle forlate kontoret uten å låse maskinen.

satte inboksen hans i outlook til å kjøre opp en video av rick astley - never gonna give you up.

ganske kjipt mandag morgen, men harmløst 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet drømmestilling hos Mazda. http://www.finn.no/finn/job/fulltime/ob ... e=26800761 Ønsker å søke på denne.

Noen her som har ansatt folk før, eller som har erfaring med gode søknader? Jeg vil helst at noen kan gidde å se litt på søknaden jeg vil skrive, og gi tilbakemelding i forhold til stillingsannonsen over. Vil ha denne jobben så mye at jeg ønsker tilbakemelding før den sendes inn.

Sorry hvis dette blir for off topic.

Jeg synes at dette nesten er 100% on-topic. Hva er vel bedre enn at bimmersmedlemmer rent faktisk arbeider profesjonelt med biler? Vi har jo ellers f.eks bilselgere, bilmekanikere og bilimportører blandt medlemmene og de er uten tvil en stor ressurs for forumet. Jeg vet dessverre litt for lite om norsk HR praksis til å kunne hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet drømmestilling hos Mazda. http://www.finn.no/finn/job/fulltime/ob ... e=26800761 Ønsker å søke på denne.

Noen her som har ansatt folk før, eller som har erfaring med gode søknader? Jeg vil helst at noen kan gidde å se litt på søknaden jeg vil skrive, og gi tilbakemelding i forhold til stillingsannonsen over. Vil ha denne jobben så mye at jeg ønsker tilbakemelding før den sendes inn.

Sorry hvis dette blir for off topic.

Jeg synes at dette nesten er 100% on-topic. Hva er vel bedre enn at bimmersmedlemmer rent faktisk arbeider profesjonelt med biler? Vi har jo ellers f.eks bilselgere, bilmekanikere og bilimportører blandt medlemmene og de er uten tvil en stor ressurs for forumet. Jeg vet dessverre litt for lite om norsk HR praksis til å kunne hjelpe deg.

Sendte akkurat søknaden jeg :) Knotet med den en liten stund og den ble ganske bra. Begynte med presentasjon av meg selv, relevant erfaring, at jeg er glad i markedsføring som fagfelt, at jeg er stor bilentusiast og at jeg kjenner til Mazda (og har eid MX-5 selv en gang). Både nåværende modeller og historisk signikfikante modeller :)

Får jeg ikke respons, så er det noe galt med verden ass. :P

Takker for svar, nonetheless ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ctrl+alt+delete og den blir borte :P

Nei... ikke hvis man f.eks bruker Firefox. Da må man slette hele cacheminnet før elendigheten blir borte etter en restart av Firefox... :x

Jeg sleit med å få vekk dritten sjæl :P

FU wicky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...