Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Litt ironisk at de sladder sigarettpakker på cops mens crack og alt mulig dop blir zoomet inn og studert..

Det har nok mere med snikreklame enn hva som er ulovlig :)

Skrevet

Ettersom jeg fyller år har jeg kjøpt gave til meg selv!

Midgard Oberon 6.1, Norskbygde Klasse D forsterkere med BangOlufsen strømforsyninger. De småtassene yter 1x600watt ved 8 ohm last.

cuay8r9ennfinqia9int.jpg

Skrevet

Midgard Oberon 6.1, Norskbygde Klasse D forsterkere med BangOlufsen strømforsyninger. De småtassene yter 1x600watt ved 8 ohm last.

cuay8r9ennfinqia9int.jpg

godt noen som vet hva som er bra innen hifi.

hva oppsett har du

Skrevet

cuay8r9ennfinqia9int.jpg

godt noen som vet hva som er bra innen hifi.

hva oppsett har du

Her i huset er det litt forskjellig, jeg driver å setter sammen et nytt oppsett nå, men det som står her nå er B&W DM604 S2 bruker normalt en H/K forsterker på denne, denne står for øyeblikket som forforsterker mot Oberon 6.1 som er avbildet.

Så er det et par Klipsch RF-83, disse får signal fra en Hegel CDP4A CD-spiller, Electrocompaniet EC 4.7Mk2 forforsterker og høytalerne fores med strøm fra enda et par Midgard Oberon 6.1. Spiller relativt friskt! Morro å skru opp, disse høytalerne kan spille alt fra rock til klassisk. Om man spiller så høyt at man holder seg for ørene er det alikevel ingen tegn til forvrengning.

Skrevet

Mener at Klipsch er veldig avhengig av å ha riktig elektronikk for at det skal låte bra, en annen ting de er veldig følsomme for er plassering. I rommet de står nå har det vært brukt et program på pcen samt dB-måler fra Radioshack på stativ for å få plassert de riktig. Nå spiller det kjempebra, skriker nada fra diskanten slik mange mener disse gjør. De underholder veldig disse høytalerene, stram og fin bass som er med selv på lavt volum.

Det skal sies at B&Wene ble ganske bøllete med Oberon 6.1 de også.

Skrevet

B&W trenger strøm ja. Om du liker Klipsch skal jeg ikke kritisere deg for det, men jeg er på grensa til å si at det er hat..

Noen godgutter jeg har hatt på 802ene mine

CIMG4378.jpg

CIMG4524.jpg

CIMG4520.jpg

IMG_1104.jpg

Den siste der var gøy, kom på egen pall og gikk ikke inn døra uten bærehjelp :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...