scoot Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Det må det være, kan huske jeg så på det på ungdomsskolen, og det er jo jaggu brått 9-10 år siden. Kan røpe at det fortsatt er dritkult! Haha
Tzunami Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Trist at jeg da sitter på jobben, uten tilgang til tv og kjeder meg mutters alene :/ men på en annen side ville jeg ikke vært våken nå hadde det ikke vært for jobben
ls44mm Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Faen som jeg irriterer meg over oversetterne på wheelers dealers.. oljerøret på kammen er på deres språk oljetåkestanga på drivakselen.. say fucking what?? Har tatt opp alle på dekoder´n, så rekker som regel å få med meg en episode/halv 1 times før jeg drar på jobb. La merke til at de presterte å oversette flere ganger at chevy belair med 265ci var en firrer...
scoot Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 De tekstene stemmer nesten aldri, de hadde en fin tolkning av Geländewagen i går. Gelænderwagen eller noe sånt, likte spesielt østfoldtolkningen med en liten æ
knut_olestad Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Var forresten ute å testa en 2003 Range Rover HSE 3.0TD i går kveld, slett ikke det dummeste jeg har prøvd Spørs om det blir noen timer bak rattet på den 16 mai og Ganske okei biler det der ja, mye BMW i dem er det også Litt i slappeste laget med 177 hk dog men noen racerbil er ikke dette uansett. Fattern til en kompis hadde en slik og vi tyna den ganske godt i skauen ja, men det var ingenting som stoppa den. Tror vi var på plasser det aldri hadde vært kjøretøyer tidligere, null stress for Range Rovern Edit: Mens med en Discovery 3 så sto vi bom fast på et øde jorde kl tre om natta Elektronikken er visst basert på E39 leste jeg meg til, hvilket burde gjøre det til en av de mest driftsikre RR modellene
hermanoo90 Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 en eldre kar som er god kunde hos oss selger sin scooter, som er så og si ubrukt. stårr for det meste inne, hjelm medfølger. og prisen kan diskuteres en god del http://www.finn.no/finn/mc/scooter/obje ... e=34907492 nr hans er: 46813664
knut_olestad Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Ikke alltid det er like gøy å være arbeidsleder på verna bedrift.. Ikke når folk klikker fullstendig..
knut_olestad Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 En av våre klienter klikka vinkel.. En av mine kolleger fikk endel kutt, varer for ca 10.000 ødelagt, ytterdøra knust.. Fin dag..
haybimmsen Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 En av våre klienter klikka vinkel.. En av mine kolleger fikk endel kutt, varer for ca 10.000 ødelagt, ytterdøra knust..Fin dag.. det vet e faen ikke om e hadde gadda, det skal du ha at du gidd
hermanoo90 Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 En av våre klienter klikka vinkel.. En av mine kolleger fikk endel kutt, varer for ca 10.000 ødelagt, ytterdøra knust..Fin dag.. Ble han angrepet og fikk kutt? politiet ble ringt regnet jeg med, siden han skadet materiale for en god sum og hærverk på eiendom Hva var det som fikk en klient til å klikke så mye? og hva jobber du med?
haybimmsen Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 noen her som kjører e36?, regna med det e mange. når jeg kjører volvo familierbilen til an far, så har han en veeeldig lett gasspedal, min må en omtrent stå på... e d flere her som har hard gasspedal på e36? kan den gjøres lettere?
knut_olestad Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 En av våre klienter klikka vinkel.. En av mine kolleger fikk endel kutt, varer for ca 10.000 ødelagt, ytterdøra knust..Fin dag.. det vet e faen ikke om e hadde gadda, det skal du ha at du gidd Finn jobb faktisk, heldigvis sjelden noe slik skjer Ble han angrepet og fikk kutt? politiet ble ringt regnet jeg med, siden han skadet materiale for en god sum og hærverk på eiendom Hva var det som fikk en klient til å klikke så mye? og hva jobber du med? Er ikke første gang vedkommende har snappa, sist endte samme kollega hos legen med ett stort kutt i hodet, skal være glad han er tjukk i hue som han selv sier Politiet er involvert ja, men det er ikke enkelt med slike saker, mye styr med helseoppfølging å diverse. Jeg er som nevnt arb.leder på ei verna bedrift, ved siden av å drive med reklame, profilering og klestrykk, samt diverse gaveartikler og premier. Jeg bærer ikke nag til guttungen, han kan ikke noe for det selv, han har Aspergers syndrom. http://no.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom Og ja, jeg vet jeg ikke skal prate om det, men trenger få lufta litt, og jeg stoler på dere.
staM Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Du "prater" ikke med noen nå, du skriver det på et offentlig forum.
Anbefalte innlegg