Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det problem med godkjenning av coilovers om man har topplager med justerbar camber og caster? Det bør vel ikke ha noe å si så lenge hjulstillingskontrollen er innenfor tillatte grenser?

Skrevet

Har noen av dere erfaringer med at det tar 3 uker å få klistremerker fra ebay? Bestilt fra flere forskjellige, og ikke fått noe enda..

Skrevet
Har noen av dere erfaringer med at det tar 3 uker å få klistremerker fra ebay? Bestilt fra flere forskjellige, og ikke fått noe enda..

Har skjedd flere ganger det, ganske normal leveringstid fra Asia er 3-4 uker :-)

Har opplevd 3 uker fra både Storbritania og USA også, hender Posten bruker litt tid på små "ubetydelige" pakker/brev.

Skrevet
Faen som jeg hater posten. De klarer nok en gang å ødelegge en vare under transport. Hva faen gjør de på jobb egentlig. Må de brenne i helvete!

Jeg var faktisk inne der de sorterer ut posten igår, og jeg ble ikke veldig imponert når jeg så at de kasta ei pakke 2 meter bort i kurven istedetfor å gå...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet

De gangene jeg har bestilt har d tatt under en uke... Den "beste" var da jeg på fredagskveld bestilte noen klistermerker fra England.. MANDAG lå de i postkassa!! Royal Mail som ble brukt... DET kaller jeg skikkelig post :) I Norge tar d jo minimum 3 dager uansett omtrent..

Skrevet

Ja, jeg fikk de første jeg bestilte en uke etter, eller noe. Men nå har jeg bestilt og betalt fra flere forskjellige, og ikke fått en jævla dritt enda.. :(

Skrevet

Bare send mail og si at du er missfornøyd med sendetiden, så pleier de å sende på nytt med hurtigpost eller gi deg noe ekstra gratis ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...