Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
E36 det er snakk om? Da mener jeg bestemt at de kan justere ganske mye på 4hjulskontroll. Uansett - TA FIREHJULSKONTROLL. Jeg spiste opp 2 helt nye dekk på 4 uker fordi jeg drøya med å ta firehjulskontrollen :(

Takk for svar!:)

Er e36 ja, har låne dekk med siden felgane mine ble for stor ved senk, kjører på en kompis av me sine 17" jeg tror det er noe foringer som er gåen da jeg ser det godt med øyet bakifra bilen å ser tydelig at den ligger feil i hjulbuene i forhold til venstre. Tror ikke de greier å justere så masse, men skal ringe etter hjulskontroll på fredag! Off feil spissing ser dårlig ut å gjør dårlig :/ hva foring kan være dårlig i tilfelle de ikke klarer å justere nåkk?:)

Skrevet
E36 det er snakk om? Da mener jeg bestemt at de kan justere ganske mye på 4hjulskontroll. Uansett - TA FIREHJULSKONTROLL. Jeg spiste opp 2 helt nye dekk på 4 uker fordi jeg drøya med å ta firehjulskontrollen :(

Er e36 ja, har låne dekk med siden felgane mine ble for stor ved senk, kjører på en kompis av me sine 17" jeg tror det er noe foringer som er gåen da jeg ser det godt med øyet bakifra bilen å ser tydelig at den ligger feil i hjulbuene i forhold til venstre. Tror ikke de greier å justere så masse, men skal ringe etter hjulskontroll på fredag! Off feil spissing ser dårlig ut å gjør dårlig :/ hva foring kan være dårlig i tilfelle de ikke klarer å justere nåkk?:)

Jeg tipper den som heter " øvre yttre bærearmsforing" på GS.

Delenr: 33326775551

Den ligner stygt på knirkeforingen på E39.

Skrevet

Skikkelig tamt vær i dag... Blir vel å se på TV i noen timer før jeg desperat prøver å få meg en middag i kø med hundre andre...

Skrevet

Jeg tipper den som heter " øvre yttre bærearmsforing" på GS.

Delenr: 33326775551

Den ligner stygt på knirkeforingen på E39.

Kanskje jeg bør skifte den før 4 hjuls da? Må vell egentlig ha det når en bytter slikt? Er det andre en den foringer som kan ha noe å si på spissingen?

Takk for flotte svar, er litt skuffet men det er jo en gammal bil:p

Skrevet

Kanskje jeg bør skifte den før 4 hjuls da? Må vell egentlig ha det når en bytter slikt? Er det andre en den foringer som kan ha noe å si på spissingen?

Takk for flotte svar, er litt skuffet men det er jo en gammal bil:p

Ja, du bør bytte før kontroll hvis de er slitne :)

Det snakkes mye om veivhusventilasjon, dette gjelder ikke for de gamle M50 motorene ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...