haybimmsen Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 E36 det er snakk om? Da mener jeg bestemt at de kan justere ganske mye på 4hjulskontroll. Uansett - TA FIREHJULSKONTROLL. Jeg spiste opp 2 helt nye dekk på 4 uker fordi jeg drøya med å ta firehjulskontrollen Takk for svar! Er e36 ja, har låne dekk med siden felgane mine ble for stor ved senk, kjører på en kompis av me sine 17" jeg tror det er noe foringer som er gåen da jeg ser det godt med øyet bakifra bilen å ser tydelig at den ligger feil i hjulbuene i forhold til venstre. Tror ikke de greier å justere så masse, men skal ringe etter hjulskontroll på fredag! Off feil spissing ser dårlig ut å gjør dårlig :/ hva foring kan være dårlig i tilfelle de ikke klarer å justere nåkk?
bmw-520i Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 vis jeg glemmer lappen hjemme og blir stopt hva får jeg i bot?
scoot Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 E36 det er snakk om? Da mener jeg bestemt at de kan justere ganske mye på 4hjulskontroll. Uansett - TA FIREHJULSKONTROLL. Jeg spiste opp 2 helt nye dekk på 4 uker fordi jeg drøya med å ta firehjulskontrollen Takk for svar! Er e36 ja, har låne dekk med siden felgane mine ble for stor ved senk, kjører på en kompis av me sine 17" jeg tror det er noe foringer som er gåen da jeg ser det godt med øyet bakifra bilen å ser tydelig at den ligger feil i hjulbuene i forhold til venstre. Tror ikke de greier å justere så masse, men skal ringe etter hjulskontroll på fredag! Off feil spissing ser dårlig ut å gjør dårlig :/ hva foring kan være dårlig i tilfelle de ikke klarer å justere nåkk? Jeg tipper den som heter " øvre yttre bærearmsforing" på GS. Delenr: 33326775551 Den ligner stygt på knirkeforingen på E39.
316 Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Skikkelig tamt vær i dag... Blir vel å se på TV i noen timer før jeg desperat prøver å få meg en middag i kø med hundre andre...
haybimmsen Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 E36 det er snakk om? Da mener jeg bestemt at de kan justere ganske mye på 4hjulskontroll. Uansett - TA FIREHJULSKONTROLL. Jeg spiste opp 2 helt nye dekk på 4 uker fordi jeg drøya med å ta firehjulskontrollen Takk for svar! Er e36 ja, har låne dekk med siden felgane mine ble for stor ved senk, kjører på en kompis av me sine 17" jeg tror det er noe foringer som er gåen da jeg ser det godt med øyet bakifra bilen å ser tydelig at den ligger feil i hjulbuene i forhold til venstre. Tror ikke de greier å justere så masse, men skal ringe etter hjulskontroll på fredag! Off feil spissing ser dårlig ut å gjør dårlig :/ hva foring kan være dårlig i tilfelle de ikke klarer å justere nåkk? Jeg tipper den som heter " øvre yttre bærearmsforing" på GS. Delenr: 33326775551 Den ligner stygt på knirkeforingen på E39. Kanskje jeg bør skifte den før 4 hjuls da? Må vell egentlig ha det når en bytter slikt? Er det andre en den foringer som kan ha noe å si på spissingen? Takk for flotte svar, er litt skuffet men det er jo en gammal bil:p
Fredrik 90 Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Gratulerer med dagen godtfolk Så ble ikke været så aller værst heller
asv Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Gratulerer med dagen alle sammen Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk
scoot Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Kanskje jeg bør skifte den før 4 hjuls da? Må vell egentlig ha det når en bytter slikt? Er det andre en den foringer som kan ha noe å si på spissingen? Takk for flotte svar, er litt skuffet men det er jo en gammal bil:p Ja, du bør bytte før kontroll hvis de er slitne Det snakkes mye om veivhusventilasjon, dette gjelder ikke for de gamle M50 motorene ?
316 Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10061597 Stopp ballongsalget. La folk voldta og drepe hverandre!
Jordfræsar Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10061597Stopp ballongsalget. La folk voldta og drepe hverandre! ?
Anbefalte innlegg