Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men får jo en helgrei E39 525d for den summen også da, med M-sport og greit utstyr så kan jo det være en grei bil med fint forbruk. Hvis ikke så har man jo E46 320d også, kan være ok de med riktig utseende.

Hvis man ikke er redd for litt alder og km så er det jo hundrevis av forskjellige bruktbiler å velge i til den prisen, alt fra snusfornufige Corollaer til Audi S8

Hmm, har to kompiser med slike Tahoer og de har aldri hatt noe trøbbel. Synes det virker som enkle og robuste biler jeg :)

Ja, gjør det.. Det frister litt mere egentlig..

Joda, klar over det.. Men ser helst at den er produsert i Tyskland.. Og helst BMW.. Evt Audi, kaanskje VW...

Noen som har konstruktive forslag til ny bil da?? max-pris 150 laken ca :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34730919

:mrgreen:

Den der ser jo ikke så værst ut ;)

vent 6mnd...da har E65 falt ned til 150k.... :(

Lite respons eller? :(

Skrevet

Skal du ha praktisk bil til husbygging kjøper du en VW Touran. De er billige, relativt fine å kjøre og fåes fra under 100 lapper. = penger igjen til morsom tullebil.

Skrevet

150 000 er en vanskelig prisklasse egentlig, for den prisen får du enten en sen e39 som garantert er et verditap, samtidig som det er en veldig god bil. Men den er jo liksom på vei ut, kaster du på 50 000 får du jo faktisk en ok pen e60 for 200, som ser mye mer moderne ut. E60 er også en mye bedre bil i mine øyne, og du vil ikke få et såpass stort verditap som ved en e39.

E46 er jo et godt alternativ, og jeg tror den holder seg bedre i pris enn e39. Vanskelig prisklasse egentlig.

Skrevet

50k prisklassen er fin. Da får man en brukanes bil som holder, samt at verditapet ikke er stort. Trenger ikke å ha så veldig fin bruksbil IMO.

Skrevet

Bruksbil er egentlig maks 50k, da den får mye juling på norsk vei. Til 50 får man en ok 523 e39, som er en helt topp brukis.

Skrevet
150 000 er en vanskelig prisklasse egentlig, for den prisen får du enten en sen e39 som garantert er et verditap, samtidig som det er en veldig god bil. Men den er jo liksom på vei ut, kaster du på 50 000 får du jo faktisk en ok pen e60 for 200, som ser mye mer moderne ut. E60 er også en mye bedre bil i mine øyne, og du vil ikke få et såpass stort verditap som ved en e39.

E46 er jo et godt alternativ, og jeg tror den holder seg bedre i pris enn e39. Vanskelig prisklasse egentlig.

Jeg tror nok du vil oppleve et større verditap på en billig E60 enn en dyr E39, da en dyr E39 er dyr nettopp fordi den er velhodt, mye utstyr, "rett" farge, og ofte stor motor. En billig E60 er billig fordi den ikke er noe av det den dyre E39en er. Med andre ord vil den bare fortsette å falle i pris.

Dyre E39er koster stort sett det samme i dag som det de gjorde for 3-4 år siden.

Skrevet

Det er klart at en "riktig" e39 holder seg, men min erfaring er at de sene e39 ( 2001-2003 ) er i overkant sterkt priset. Klart dette er min tolkning, men i prisklasse 150 og oppover ville JEG ikke valgt meg en e39 med mindre den har stor motor, er alpina eller har noe spesielt ved seg.

Jeg syns en e39 525 diesel til 130k rett og slett er for dyrt for en e39, men det er min mening vel og merke.

Skrevet
Andre som synes at bilsalgsmarkedet er døvt??? Merca mi har ligget ute i snart 2 mnd.... :evil:

gått ned fra 65000 til nå 42 000........ E klasse som skal være den bilen det er mest treff på, på finn.no

irriterer meg grensesløst.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34615388

Har vært døvt i en god stund, hadde en polo til salgs for en ekstremt billig penge og den var eu ok og så helt grei ut tok 3 måneder og selge den og da solgte jeg den for 7000 kr ink vegavgiten.

Så du er nok ikke alene med og slite og få solgt ;)

Skrevet

Noen som vet om det går å sette inn chip i en 2,0 liter diesel med 75hk? Bilen er en Mercedes E200D 93'

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...