Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser ikke helt hvordan e65 er mer kebab enn e60??2

Selvfølgelig ser ikke du det, det er det jo ingen her som hadde venta heller. Ser sjelden abdullaer i E60 synes jeg men :roll:

Føler også at eldre Opler og japsebiler er mye mere pakkisbiler enn BMW for tiden.

Lyst til å ta deg en tur til oslo snart? Så skal jeg vise deg kebab-biler! du trenger virkelig å få deg en oppvekker om hva som er "kebab" og ikke..! Innlegget ditt er like patetiskt som det innlegget med fyren som hadde en eller annen form for syndrom.. og du mente de burde låses inne?!

Skrevet

noen som har tips ang ps3 koplet mot tv med hdmi, har og et logitech zz5500 på det.

sliter med at lyden er helt fucka, mangler liksom snakkinga, har bakgrunnsmusikken, men ikke no mer,

hadde den koplet opp mot en onkyo 7.1 forsterker i stua før, og det fungerte fint selv koplet med bare 2 høyttalere,

men oppe på filmrommet så er det bare kødd, hdmi'n går rett inn i tv'n, men mangler fortsatt lyd, har jeg koplet på 5500'n så er det samme greia (den er koplet på headsettutgangen på tv'n.

prøvde å ta hdmi'kabelen fra dekoderen (som lyden fungerer bra på) men fortsatt møkka lyd.

så endte opp med å slenge blueray'n inn i spilleren i stua istedet enn så lenge

Skrevet

Lyst til å ta deg en tur til oslo snart? Så skal jeg vise deg kebab-biler! du trenger virkelig å få deg en oppvekker om hva som er "kebab" og ikke..! Innlegget ditt er like patetiskt som det innlegget med fyren som hadde en eller annen form for syndrom.. og du mente de burde låses inne?!

Du jeg er i Oslo stadig jeg, senest for noen uker siden så jeg har nok gjort meg opp ett inntrykk allerede. Om du synes innlegget var patetisk er greit nok, bryr meg liksom ikke så mye om det som kommer fra deg akkurat. Folk som er til fare for andre og seg selv bør ikke gå fritt, samme om de er psykiske eller annet. Finnes lukkede avdelinger for sånt og det burde du også tidvis vurdere :wink:

Godt jeg har Yokohama Advan Sport...4 av dem kosta vel mer enn hele merca di tror jeg...

Ja så det er vel derfor du selger den, eller kona di som selger den riktig nok. Med ditt navn på annonsen så hadde du aldri fått solgt den bilen

Skrevet
Forskjell på youngtimer og kebabtralle vet du Gimli

E36 var kebabtralle... gammal 190 er bare kvalmt... :lol:

E36 er jo den orginale kebabtralla :) Men E39 og E65 følger godt etter dessverre, E60 og E46 har gått sånn passe klar der. E90 er det bare tullinger fra Arendal som kjører.... :wink:

Haha, whaaaaaaaaat.

E60 er faen meg kebabtralle nr. 1! Ta deg tur til Oslo, hver andre innvandrer med BMW kjører en E60 - kan sverge på at bare i dag (kjørte ca. 3 timer) spottet jeg 20 E60er med innvandrere bak rattet. Alt fra ribba til M-tech utgaver med ///M-felger... Resten av dem fordeler seg på E46 og E90! E65 er absolutt ikke kebabbil. Har sett Wicky sin og kanskje to adnre E65 kjørt av pakistanere hittil - jævlig sjeldent vil jeg nå si!

E90 er MYE mer kebab spør du meg! Greit at du har en E90, men den har du fordi du ikke har råd til en F30 (eller så hadde du kommet her og gnidd driten om bestillingen opp i trynene våres). Sorry at jeg er ufin, men du trenger å få tatt en tur hit og sett hvordan innvandrere i Oslo (en by med høyt innvandrerprosent) faktisk er nå. Det er ikke så mye kebab igjen. Innvandrerne har kommet seg greit inn på "høyt" lønnsnivå og F10 er og siste E-klasse er absolutt ingen sjeldenheter. Har sett siste type X5er, siste Z4, Allroads, Cayenner i hopetall, C- og CLK AMGer, Ferrarier (går hvertfall fem norske Ferrarier i Oslo-området kjørt av pakistanere) (F355 til F430) og alt i mellom. Det er ikke sort/hvitt lenger og du imponerer heller ingen med bil til en million. Folk har integrert seg, og noen av de cleaneste, feteste bilene i byen er det innvandrere som kjører (sjekk E90en til pakistanske Bimmers-brukeren badsha, f. eks., den er FEIT).

De aller fleste E34 og E36 jeg ser nå kjøres på skilter fra langtvekkistan, ergo bygdefolk som er på tur i Oslo.

Kebabbil = Ricer på tysk, enkelt og greit.

Men litt enig med Mexos, det som er kebab nå er gjerne eldre Passater og diverse japser med for mye chrome... Og det har vi som kjent sett hos både etniske nordmenn og innvandrere.

Sorry hvis jeg virker opphisset, men hver jævla gang det er snakk om kebab, innvandrere eller utlendinger kommer Fredrik90 inn på banen med en eller kommentar om hvor fæle folka er. Jeg håper jeg får hilst på deg en dag, Fredrik90, for å se hvordan du egentlig oppfører deg, har ganske blanda inntrykk av deg på nett hvertfall. "Med ditt navn på annonsen så hadde du aldri fått solgt den bilen" Veldig oppegående fyr. Siden du er i Oslo hele tiden: Jeg sender deg nr. mitt på PM til deg - ring meg neste gang du er her!

PS. Det rareste er at jeg alltid har vært anti-E36, men nå syns jeg en clean E36 med riktig senk, felger og eksteriør er noe av det tøffeste som finnes. En strøken, sølv E36 M3 Coupé, ja takk!

PS. 2: E190 Mercedes er Mercedes' 240... Kun for spesielt interesserte...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...