Fredrik Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Er det noen som har dårlig erfaring med uoriginale motorfiltre? Jeg ser at et originalt motorfilter til min M47 motor koster tre ganger så mye som et uoriginalt filter hos Koed...
haybimmsen Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Er det noen som har dårlig erfaring med uoriginale motorfiltre? Jeg ser at et originalt motorfilter til min M47 motor koster tre ganger så mye som et uoriginalt filter hos Koed... jeg kjøpte biltema sitt, motor slutta å fjuske med etter det:P
knut_olestad Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Fikk besøk av en selger fra Astrup her nå, og greie som vi er stakk vi en kaffekopp i hånda på han, dro han med ut i sola og så prata vi skit i en time Ikke rart selgere kommer ofte hit kanskje..
ls44mm Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 vaarm varmt og varmt på kontoret... begge vinduene vid åpne, vifta på max og svetter som en gud. Vurderer på det sterkeste å sette meg på serverrommet, der er det ihvertfall alltid kaldt og stabile 19-20 grader.
Mattae Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 bilen min har brukt om halvliter olje på ca 3 uker.... gøy
Fredrik Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 bilen min har brukt om halvliter olje på ca 3 uker....gøy BMW går såvidt jeg vet god for et forbruk opp mot en liter pr. 1000 Km ved litt entusiastisk kjøring. Jeg har aldri hatt et så høyt forbruk, men aktiv kjøring på Autobahn har resultert i ca. en halv liter olje pr. 1000 Km.
wicky124 Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Sant...når jeg brukte e65 på daglig basis gikk det gjerne ganske fort...da brukte den ca litern i mnd... men nå brukern ikke olje i det hele tatt...
Mattae Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 bilen min har brukt om halvliter olje på ca 3 uker....gøy BMW går såvidt jeg vet god for et forbruk opp mot en liter pr. 1000 Km ved litt entusiastisk kjøring. Jeg har aldri hatt et så høyt forbruk, men aktiv kjøring på Autobahn har resultert i ca. en halv liter olje pr. 1000 Km. kan vell si det har blitt rimelig entusiastisk kjøring siste 3 ukene ja mye hardkjøring å ta igjen når man akkurat har fått lappen... men får se, gjerne gå opp til litt høyere viskositet ved neste oljeskift.
fish Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Faen hvor mye jeg hater jobben min!! Å jobbe med reklamasjoner passer for arrogante drittsekker, noe som jeg ikke er. Er nok for "snill" til denne jobben og er i tillegg konfliktsky. Hater å krangle med kunder som tror de har mere peiling enn meg... Blir sååå frustrert. Greit å få blåst ut litt.. Takk.. Sent from my iPhone using Tapatalk.
Larsinnj Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 vaarm varmt og varmt på kontoret... begge vinduene vid åpne, vifta på max og svetter som en gud. Vurderer på det sterkeste å sette meg på serverrommet, der er det ihvertfall alltid kaldt og stabile 19-20 grader. Varmt å jobbe på smelteverk å i dag gitt!
VegarVS Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 sitter på lageret med rundt 20 grader, på skyggesiden av bygget.. heeerlig
wicky124 Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Faen hvor mye jeg hater jobben min!! Å jobbe med reklamasjoner passer for arrogante drittsekker, noe som jeg ikke er. Er nok for "snill" til denne jobben og er i tillegg konfliktsky. Hater å krangle med kunder som tror de har mere peiling enn meg... Blir sååå frustrert.Greit å få blåst ut litt.. Takk.. Sent from my iPhone using Tapatalk. Slik jobb hadde passet meg perfekt egentlig...
StianA Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 vaarm varmt og varmt på kontoret... begge vinduene vid åpne, vifta på max og svetter som en gud. Vurderer på det sterkeste å sette meg på serverrommet, der er det ihvertfall alltid kaldt og stabile 19-20 grader. Haha ja vurderer å hive meg inn på serverrommet her på jobb også heldigvis ikke lenge til arbeidsdagen er ferdig Hadde ett kleint øyeblikk på jobb i sta, skulle fjernstyre en pc for en kunde som holdt til langt unna, skulle sefølgelig hjelpe hu med og finne noen bilder, og vips jeg åpna en mappe med naken bilder hu måtte fort legge på da gitt haha
VegarVS Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 vaarm varmt og varmt på kontoret... begge vinduene vid åpne, vifta på max og svetter som en gud. Vurderer på det sterkeste å sette meg på serverrommet, der er det ihvertfall alltid kaldt og stabile 19-20 grader. Haha ja vurderer å hive meg inn på serverrommet her på jobb også heldigvis ikke lenge til arbeidsdagen er ferdig Hadde ett kleint øyeblikk på jobb i sta, skulle fjernstyre en pc for en kunde som holdt til langt unna, skulle sefølgelig hjelpe hu med og finne noen bilder, og vips jeg åpna en mappe med naken bilder hu måtte fort legge på da gitt haha ahahahahahahahahahah:D
Anbefalte innlegg